Ga naar inhoud

KiKaCabriotour 2012


maximr

Aanbevolen berichten

Beste ``Z3-Forummers``,

in navolging op hget zeer geslaagde evenement van vorig jaar, wordt er ook in 2012 een Cabriotour tbv Stichting KiKa georganiseerd.

Dit jaar op zondag 12 augustus 2012. Het is een bijzonder evenement: Cabriotour.nl bezorgt u een onvergetelijke dag, met als gezamenlijk doel een mooi geldbedrag in te zamelen voor Stichting KiKa, (Kinderen Kankervrij). De opbrengst van de tour (in de afgelopen twee jaar al circa 25.000 Euro!) is bestemd voor nieuw wetenschappelijk onderzoek.

De inschrijving staat open voor alle merken en type Cabrio`s onafhankelijk welk bouwjaar.

Bekijk de website www.cabriotour.nl/kika voor alle informatie en schrijf je in!

Hopelijk tot ziens 12 augustus aan de start?

  • Like 2
Link naar reactie

Altijd bewonderenswaardig als mensen zich inzetten voor een goed doel. :clapping:

Kan ik die € 99 in tweeën delen als ik alleen rij? Anders is het best een fors bedrag voor vier drankjes en een rit van een halve dag.

Overigens kan ik op de site nergens vinden hoeveel er van die € 99 bij KiKa terechtkomt (en hoeveel bij de organisator).

Link naar reactie

...Overigens kan ik op de site nergens vinden hoeveel er van die € 99 bij KiKa terechtkomt (en hoeveel bij de organisator).

Een terecht vraag! Er zijn helaas gewoon figuren die dit soort evenementen opzetten om er zelf aan te verdienen.

Heb zelf eens van een subsidie vragende stichting de, bij de gemeente, ingediende begroting opgevraagd (middels de Wet Openbaar Bestuur) en veel wijzer geworden :sSic_toilet:

Link naar reactie

Zeker een goede vraag al kan ik mij bijna niet voorstellen dat het gehele bedrag wordt toegekend aan KIKa !

Ben wel benieuwd of iemand dit kan achterhalen of niet.

Ga eens kijken in de agenda of ik kan meerijden, de startlocatie Ermelo is bij mij wel in de buurt.

  • Like 1
Link naar reactie

Beste z3 liefhebbers,

ten eerste: mijn excuses om zomaar een bericht te plaatsen zonder mij voor te stellen op dit forum. Ik heb geen ervaring met fora, dus wist niet dat dit een standaard was :)

Daar gaat ie: Ik ben Maxim en (trotse) eigenaar van een zwarte Z3. Na een aantal verschillende cabrio`s te hebben gehad is dit toch wel de beste keus ooit! Een aantal jaar geleden heb ik samen met een vriend de website www.cabriotour.nl opgericht en organiseren wij tourtochten voor alle type cabrio`s. Eens per jaar organiseren wij een bijzonder evenement voor Stichting Kinderen Kankervrij. Daarbij proberen wij zoveel mogelijk cabrio`s aan de start te laten verschijnen en schenken het inschrijfgeld en de volledige opbrengst van de loterij aan het goede doel.

ten tweede: nog een excuses voor het niet reageren op de reacties. Ging er vanuit dat er een emailmelding zou komen als er gereageerd zou worden op het topic, wat blijkbaar niet het geval is. Uiteraard geef ik graag alle antwoorden op alle vragen!

@ individual: in principe rijden de meeste cabrio`s met twee personen, maar wij maken graag uitzonderingen; zeker voor het goede doel. Het antwoord is: ja 99 euro mag gedeeld worden door twee in geval je alleen rijdt. (dat eventueel graag even aangeven bij het vakje extra opmerkingen op inschrijfformulier)

Op de vraag hoeveel geld er naar KiKa gaat en hoeveel naar de organisator kunnen we gemakkelijk zijn: er gaat GEEN geld naar ons als organisatie, wij organiseren dit evenement (uiteraard) met een persoonlijke achtergrond / reden. Wij zouden het niet over ons hart kunnen verkrijgen om hieraan te verdienen. Natuurlijk is het wel zo dat er bepaalde geringe kosten gemaakt moeten worden, aangezien we niet alles gesponsord kunnen krijgen. (bijvoorbeeld drankjes, aandenken, verrassing onderweg,...) De uiteindelijke berekening kunnen we achteraf dus pas maken, maar de ervaring van afgelopen jaar leert dat we ongeveer 90% van het inschrijfgeld uiteindelijk aan KiKa kunnen overmaken.

De opbrengst van de loterij komt voor de volle 100% ten goede aan KiKa, aangezien we daar alle prijzen gesponsord krijgen :)

Ik hoop hiermee de openstaande vragen beantwoord te hebben!

Mochten er nog meer vragen zijn, stel ze gerust :)

Met vriendelijke groet,

Maxim

Link naar reactie

Ja vind het doel een goede reden, lijkt mij ook leuk eens te toeren met andere cabrio's.

Weet het alleen nog niet zeker voor de desbetreffende data, heb nog enkele afhankelijkheden.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Ik ben er samen met mijn vrouw ook bij!

Ben ook bij de wintertour geweest, leuk georganisseerd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.