Ga naar inhoud

Bijna perfecte dag !


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit was een bijna perfecte zondag.

Schumacher reed met zijn Fiat als een krant.

Leuke duik gemaakt.

Lekker met open kap gereden.

PSV heeft Ajax met 4-0 opgedoekt.

Nu zit ik lekker aan een Duvel.

Het enige wat ontbrak is een F-1 overwinning van BMW.

(maar die komt nog wel)

;)

  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ze moeten de Beamers wel hebben hé, eerst Schoenmaker in Australië en nu Fischichelvla.. ;)

Renault maakt een Zeer sterke indruk, Alslonso heeft gewoon perfect gereden.

Geplaatst:
Renault maakt een Zeer sterke indruk, Alslonso heeft gewoon perfect gereden.

Liever Renault dan McTaxi

Geplaatst:

Zeker dat Renault er lekker vanaf het begin bijzit. Ik vind het wel een sympatiek ogend team. Ik denk wel dat als andere teams bijtrekken, ze het moeilijker gaan krijgen, maar ze hebben de eerste slag (en die is 1,50 M$ waard in F1 termen).

Ik vind de races wel een stuk minder spannend, met het ontbreken van de wielwissels. Strategie is tot een minimum beperkt zo ^_^

Albers deed wat hij moest doen: uitrijden met dat gebakje.. ;) (en finishen boven zijn teammaat, maar dat was niet aan hem).

De volgende race is in de zandbak van Baghrein?

Geplaatst:

Er word me toch een berg kritiek geuit op het Ferrari team op div. site's,

daar word je niet vrolijk van.

IkZelf denk dat Ze "even" moeten omschakelen om vervolgens toch weer de beste te Zijn.

Alhoewel Maikel Schoenmaker toch wel érg beZorgd keek na afloop.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.