Ga naar inhoud

schade


Aanbevolen berichten

was ik net lekker uit eten geweest in roosendaal auto op een groot parkeerterein gezet op een vrij plek zonder andere auto's kom ik terug achterbumper helemaal geschaaft deukje in het achterscherm en mn wiel staat ineens naar binnen toe! geen briefje natuurlijk dusja politie maar gebeld! is een rare klap geweest in ieder geval! heeft er iemand ervaring met het waarborgfonds?? voor mij is het goeie weekend omgeslagen naar een kl ;) te weekend!!!!!!! groet patrick

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ervaring Waarborgfonds heb ik al gehad, no problem, alleen strikte voorwaarden. FF uit mijn hoofd: Politie erbij zonder de auto te verplaatsen. Getuigen over de toestand van de auto voor de aanrijding en na de aanrijding, en de aanrijding moet door een ander voertuig zijn veroorzaakt.

Gecondoleerd en Suc6 verder ermee ;)

Link naar reactie

nee geen camera's en niemand heeft ook iets gezien'het is de achterbumper dus M bumper zit er niet in denk dan moet ik ook gelijk de achterklep en dubbele uitlaat hebben! op zich niet zo'n slecht idee we zien het wel............

Link naar reactie

Wat een nachtmerrie. Hier ben ik nou altijd bang voor.

En je had hem al mooi vrij geparkeerd.

Sterkte.

[En dat de veroorZaker/ster 10 jaar achter elkaar een vastloper moge krijgen ;) ].

Link naar reactie

V.w.b. Waarborgfonds had Pierez101 helemaal gelijk.

Jij had dus helemaal geen perfecte zondag.

Heeft de politie iets op papier gezet ? Als ze er maar in zetten dat het door een andere motorrijtuig is gebeurd !

Heb wel ervaring met Waarborgfonds met een van onze vorige auto's een Mazda MX3. Reden ze 's-nachts achteruit het hele linker portier aan flarden. Werd netjes afgewerkt.

Succes verder.

Laat op het forum iets weten over de afloop ?

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak

gister toen ik aangifte wou doen was er niemand op het bureau ook toen ik belde namen ze niet op dus ben ik langs gereden informatie nummer gebeld en een afspraak gemaakt voor vanmiddaglaat het wel even weten hoe het is afgelopen vanmiddag en hoe het verder gaat

Link naar reactie

Mooi ^_^ is dat!

Een half jaar geleden werd mijne ff weggezet en opgehaald voor mij, in een hotel te gent. De pannekoek aldaar had nog nooit een automaat gereden. Eerst kon ie hem niet starten, wat natuurlijk nooit lukt als ie in D of R staat. Daarna ramde hem pardoes in zijn achteruit tegen de muur. Gelukkig zag ik het meteen want natuurlijk niets zeggen. GRRR!!! gelukkig op kosten van de verzekering overgespoten

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.