Ga naar inhoud

schade


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

was ik net lekker uit eten geweest in roosendaal auto op een groot parkeerterein gezet op een vrij plek zonder andere auto's kom ik terug achterbumper helemaal geschaaft deukje in het achterscherm en mn wiel staat ineens naar binnen toe! geen briefje natuurlijk dusja politie maar gebeld! is een rare klap geweest in ieder geval! heeft er iemand ervaring met het waarborgfonds?? voor mij is het goeie weekend omgeslagen naar een kl ;) te weekend!!!!!!! groet patrick

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dat is zeker zwaar k*t. Ik hoop dat het allemaal goed voor je uitpakt. Nieuw ;) -bumpertje kan nooit kwaad toch? :D

Hebben ze geen camera toezicht op dat parkeerterrein? Opname ervan bekijken.

Geplaatst:

Ervaring Waarborgfonds heb ik al gehad, no problem, alleen strikte voorwaarden. FF uit mijn hoofd: Politie erbij zonder de auto te verplaatsen. Getuigen over de toestand van de auto voor de aanrijding en na de aanrijding, en de aanrijding moet door een ander voertuig zijn veroorzaakt.

Gecondoleerd en Suc6 verder ermee ;)

Geplaatst:

nee geen camera's en niemand heeft ook iets gezien'het is de achterbumper dus M bumper zit er niet in denk dan moet ik ook gelijk de achterklep en dubbele uitlaat hebben! op zich niet zo'n slecht idee we zien het wel............

Geplaatst:

Wat een nachtmerrie. Hier ben ik nou altijd bang voor.

En je had hem al mooi vrij geparkeerd.

Sterkte.

[En dat de veroorZaker/ster 10 jaar achter elkaar een vastloper moge krijgen ;) ].

Geplaatst:

V.w.b. Waarborgfonds had Pierez101 helemaal gelijk.

Jij had dus helemaal geen perfecte zondag.

Heeft de politie iets op papier gezet ? Als ze er maar in zetten dat het door een andere motorrijtuig is gebeurd !

Heb wel ervaring met Waarborgfonds met een van onze vorige auto's een Mazda MX3. Reden ze 's-nachts achteruit het hele linker portier aan flarden. Werd netjes afgewerkt.

Succes verder.

Laat op het forum iets weten over de afloop ?

Gast Gast_Z3 coupe' freak
Geplaatst:

gister toen ik aangifte wou doen was er niemand op het bureau ook toen ik belde namen ze niet op dus ben ik langs gereden informatie nummer gebeld en een afspraak gemaakt voor vanmiddaglaat het wel even weten hoe het is afgelopen vanmiddag en hoe het verder gaat

Geplaatst:

ik ben echt zo'n parkeerpanieker, zet hem altijd ver weg op 2 plaatsen tegelijk. Roosendaal is trouwens een klotestad voor auto's ^_^

Geplaatst:

Mooi ^_^ is dat!

Een half jaar geleden werd mijne ff weggezet en opgehaald voor mij, in een hotel te gent. De pannekoek aldaar had nog nooit een automaat gereden. Eerst kon ie hem niet starten, wat natuurlijk nooit lukt als ie in D of R staat. Daarna ramde hem pardoes in zijn achteruit tegen de muur. Gelukkig zag ik het meteen want natuurlijk niets zeggen. GRRR!!! gelukkig op kosten van de verzekering overgespoten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.