Ga naar inhoud

Origineel beschermdoek/afdekking Z3 Achterruit


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Ivo,

Ik stel het volgende voor. Jij regelt, bestelt en betaalt en laat alles naar het adres van m'n neef (niet mn broer) in Memphis sturen. Ik stuur je dat adres per pm. Hij stuurt het pakket naar mij en ik regel verzending door Nederland. Iedereen maakt verzendkosten naar mij over na ontvangst van het doekie.

Zo doen?

Groet,

Pieter

Link naar reactie

Ik gebruik een op maat gesneden fleece sjaal om ertussen te steken,geen krassen meer en kost niks. :lol:

ps,een gewone katoenen doek moet ook kunnen.

Link naar reactie
Gast gsusivo

@Teronk: Ik vind het helemaal prima, echter nog even een paar dagen wachten zodat iedereen in de mogelijkheid is geweest om te bestellen...

@ Jan B: Maar daar staat dan weer geen BMW op en er zitten ook geen klemmetjes aan <_<:lol:

@ De Beertjes: Ja, de prijzen verschillen niet zo heel veel leert de ervaring. Voorts is ook reeds op een website van een Duitse BMW dealer gekeken. Ook hier was de prijs zeer hoog te noemen.

aangepast door 2.5si
Full quotes verwijderd
Link naar reactie

@ Teronk: Geweldig. Het zal dus wel aan mij liggen. :) Bij BMW in Hilversum krijg ik ook alltijd nul op het rekest. Ik doe eigenlijk alleen maar zaken met Naarden en vooral Woerden. Altijd snelle reactie en vriendelijk.

Overigens: ik heb zo'n ding en ik vind het eigenlijk het geld niet waard. De clipjes blijven nooit goed zitten en het doek voelt goedkoop. Ik stel me zo voor dat iemand die handig is met naald en draad in no-time iets mooiers, goedkopers en handigers in elkaar flanst dan wat BMW levert.

aangepast door 2.5si
Full quotes verwijderd + direct opvolgende posts samengevoegd
Link naar reactie

70x140 is ie. Maar het was maar een grapje hoor. Ik begrijp alle heisa niet zo. Ik heb ook een originele maar ik zou hem nu niet meer kopen voor dat geld. Het is het niet waard.

Link naar reactie
Gast gsusivo

Haha, ik dacht al...meent ie het nou echt met z'n geborduurde handdoek :lol: :lachen: :lachen: :lachen:

Houd er echter rekening mee dat de mensen hier dalijk circa 50% van de dealerprijs gaan betalen.

Dat veranderd de zaak voor veel mensen aanzienlijk, want laten we eerlijk zijn: 62 euro voor een stuk stof is veel geld.

Link naar reactie

Bartho kennende doet ie net niks.

Eerst proberen zeg ik, had enige tijd geleden een bod gedaan op velgen die ze te koop hadden staan op de website en daar gingen ze wel degelijk op in.

Dus niet geschoten is altijd mis.

Link naar reactie

Wil best een email sturen maar heb er zelf geen nodig hoor.

Zie ook dat ik op het lijstje sta, weliswaar met een ? Maar daar kan ik afgehaald worden.

Mijn ruitje is al beschadigd met de welbekende streep en die gaat met deze beschermdoek ook niet meer weg.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.