Ga naar inhoud

Origineel beschermdoek/afdekking Z3 Achterruit


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Gast gsusivo

Hallo,

daar mijn ruit gebroken is, en ik dit met mijn nieuwe ruit wil voorkomen ga ik de originele beschermdoek van BMW aanschaffen. Deze voorkomt dat de ruit krast en zorgt ervoor dat er zo min mogelijk beschadigingen op kunnen komen en de ruit als nieuw blijft.

LET OP: hij wordt niet bij onderstaande link aangeschaft, dient slechts ter info.

http://www.zettiworl...eckscheibe.html

Helaas zijn de verzendkosten dermate hoog dat het wellicht interessanter is om dit gezamenlijk met meerdere mensen aan te schaffen om een en ander interessant te maken. Het betreft origineel BMW, inclusief opbergtas.

Het artikel kost $29,95 per stuk.

De verzendkosten zijn $38,-

Ik ben dus op zoek naar meerdere mensen om gezamenlijk deze doeken in te kopen en de verzendkosten van $38,- te delen door het aantal kopers. Het idee is om je aan te melden in dit topic. Na een week inventariseren we hoeveel animo er is.

Ik stuur je dan een PM met het totaalbedrag. Als ik van ieder het geld ontvangen heb wordt de order geplaatst, besteld en ik verstuur hem naar je zodra hij er is.

Ik hoor het graag van jullie!

Groeten Ivo

Lijst van afnemers:

1. gsusivo 1x

2. Enzo Sebastian 1x

3. Teronk 1x

4. Almerian 1x

5. Yellowrider 1x

6. Rolf 1x?

. JeWe 1x--> heeft er een cadeau gekregen.

Inschrijving gesloten, alle bovenstaande members hebben per PM vandaag een bericht gekregen! :)

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Ivo, ik denk dat het om deze aanbieding gaat?

http://www.ebay.com/...EWAX:IT&vxp=mtr

Ik vraag me af of de aanbieder meerdere exemplaren voor hetzelfde bedrag aan verzendkosten naar Europa kan versturen. Heb je daar al contact over gehad?

Verder moet je rekening houden met extra belastingen zodra je artikelen van buiten de EU invoert en de grensbedragen passeert:

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/buitenland_en_douane/goederen_ontvangen_uit_buitenland_oa_internetaankopen/wanneer_hoef_ik_geen_of_minder_belasting_te_betalen/

Link naar reactie
Gast gsusivo

Ik zal de verkoper morgen even een mailtje sturen inzake de verzendkosten. Voorzie daar echter weinig problemen.

Over de belastingen had ik nog niet nagedacht, maar dit zou betekenen dat er eventueel nog een paar euro bovenop komt.

Ook hier geldt echter dat met hoe meer we bestellen, hoe goedkoper we inkopen, daar je belasting betaalt over je product en de eenmalige verzendkosten. Het product kost elders om en nabij de 55 euro.

Link naar reactie
  • Administrator

Staat erbij, ieder ander artikel 1dollar extra

Oeps foutje, maar het lijkt me sterk dat ieder artikel meer 38 dollar kost hou er wel

rekening mee als het er teveel worden ( dus het pakket te groot/zwaar) het een hele dure grap gaat worden.

Link naar reactie
Gast gsusivo

En we hebben al reactie:

Thank you for your inquiry. Shipping depends on the size and weight of the package. We can ship 5 of this window cover to you in the Netherlands for $51.20 via USPS Priority Mail International and we can ship 10 of this cover to you for $63.15. If interested, you can simply make your purchases and I will update the eBay invoice to include the combined shipping amount quoted.

Thanks again and please let me know if there is anything else we can do for you as we carry virtually all genuine BMW parts and accessories!

Thank you,

Rob Moore

What's your favorite sport?

www.SoCalMotorsport.com

Dit houdt in dat volgens het rekenvoorbeeld douane:

Bij 5 stuks:

5x 29,95=$149,75

1x 51,20=$51,20

Tax 19% van $200,95= $39,15

Totaal: $239,15/5=$47,82

Bij 10 stuks:

10x29,95=$299,50

1x63.15=$63,15

Tax 19% van $362,65=$68,90

Totaal: $431,55/10=$43,20

Laat de aanmeldingen maar komen :lol:

Link naar reactie

Bij het rekenvoorbeeld van 10 stuks kom je boven een waarde van 150,-- euro uit en moet je ook Douanerechten betalen, ik dacht ook over de verzendkosten. Ik meen iets van 4,5% voor auto-onderdelen maar voor het actuele percentage wordt geadviseerd de Belastingdienst te bellen.

Link naar reactie

Menzzzen,

Ik begrijp dit niet helemaal. Volgens realoem.com moet dit kleinood gewoon nog bij de dealer te bestellen zijn!!?? Nog geen 13 euro omgerekend en met een keurig tassie, hoewel, bmwfans.info geeft een prijsindicatie van 46 euro. Kijk maar op http://www.realoem.c...193&hg=54&fg=10 , het gaat om onderdeelnr. 23, serienr. 54218410559 (dat klopt overigens niet met het nr. dat wordt opegegeven in de Ebay-advertentie)

Ik meen van forumlid Carl uit Maarssen begrepen te hebben dat hij de zijne nog niet zo lang geleden bij de dealer heeft gehaald voor rond de 15 euro...

Ik moet nog langs de dealer om het te bestellen. Ik heb daar alleen pas as. vrijdag tijd voor. Dan weet ik ook de prijs.

Het gehannes met de transportkosten kan ik oplossen, mocht blijken dat dit ding echt niet meer bij de dealer te krijgen is.

Familiellid van mij is gezagvoerder bij Fedex en woont in US. Als het nodig is laten we de hele bestelling naar zijn adres in Memphis sturen (kan nooit veel meer dan 10 dollar kosten) en hij stuurt het pakket dan gratis naar mij. Ik zal dan zorgen voor distributie. Idee?

Groet!

  • Like 1
Link naar reactie
Gast gsusivo

Hey!

Jij bent goed bezig. Goed initiatief. Mocht je vrijdag bij de dealer die dealer die dingen kunnen krijgen voor minder dan 20 euro, bestel dan maar!! Anders is het een goed idee om ze via je broer te regelen. Neem je er zelf dan ook één?

Groeten ivo

Link naar reactie

Zou de dealer dit keer ook weer goedkoper zijn ;-)

De moeite waard dus om altijd de dealer even te vragen, ik doe dit tegenwoordig gewoon per email en dat werkt prima.

Link naar reactie

^OK, als je hier dan even doorgeeft wat 'ie zegt. Afhankelijk daarvan beslissen we wat we doen. En ja, ik wil er ook een hebben!

aangepast door 2.5si
Full quote verwijderd
Link naar reactie
Gast gsusivo

Heb net naar de dealer in Kerkrade gebeld (Kera BMW).

Kost daar 62 euro en centen. Ik ga nog naar een andere dealer bellen, waar ik betere ervaringen mee heb (Nobracars BMW te Uden). Deze meneer zou mij vandaag nog terugbellen. Houd jullie op de hoogte. Maar ik denk dat de prijs hetzelfde is als bij Kera

Update: bij Nobra in Uden same price (>62 euro)!

aangepast door 2.5si
Direct opvolgende posts samengevoegd
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.