Ga naar inhoud

auto lock ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb al gezocht dmv het zoekertje Rechtsboven, maar kon niets vinden, dus dan de vraag maar plaatsen in "vragen staat vrij" :)

Zit er auto lock op een 2002 Z3 ? en zo ja, hoe schakel ik dat in?

Er zit een af fabriek alarm op, maar ik vind het erg lastig dat de kofferbak zomaar te openen is als ik bv in de file of voor een stoplicht sta.

Een vriend van mij heeft een 3 serie station en daarbij gaan de deuren vanzelf op slot, dat kon hij via de boardcomputer instellen, maar die heb ik niet.

Thanks voor de tips. :clapping:

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Was er laatst ook al naar het zoeken. Volgens mij werkt dit enkel handmatig, als je een van de deurknopjes indrukt als je in de auto zit.

Zou leuk zijn als het ook automatisch kan. Mijn andere auto (Citroen) die vergrendelt automatisch zodra je wegrijdt.

Iemand meer info?

Geplaatst:

Ligt aan het alarmsysteem. Het alarmsysteem dat ik in de auto had, had deze optie. Het alarm dat ik nu heb niet helaas. Dus heb je een origineel BMW alarm, dan zou ik het boekje raadplegen!

Anyway, het ligt aan het alarm/CV-systeem :)

• Administrator
Geplaatst:

^ Is dit niet ook iets dat eventueel door de dealer te programmeren is (bij de Z4 en diverse andere BMW's bijvoorbeeld wel)?

Geplaatst:

voor zover ik weet bij Z3 met BMW alarm niet mogelijk. Is het inderdaad handmatig met indrukken knopje.

Geplaatst:

de z3,heeft ongeveer dezelfde boord componenten als de andere tijdgenoten,ze vallen in de groep e36,en ik geloof niet dat deze groep die optie al had.

de e39 die ik heb gehad kon wel overgehaald worden tot het carjack beveiligen van de deuren en kofferbak.

de e39 zat dan eigenlijk ook wel weer in dezelfde leeftijd als de e36 ,maar was dan misschien net iets luxer uitgevoerd?

Geplaatst:

Als je de kofferbak afsluit en het slot in horizontale positie laat staan,

blijft de kofferbak op slot als je de deuren opent met de afstandsbediening.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen