Ga naar inhoud

Taxeren ZZZ of ZZZZ


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Hallo,

vandaag had ik de taxateur op bezoek.

Een hele vriendelijke kerel. Hij heeft een eigen expertisebureau en is beëdigd taxateur.

Hij gaf aan dat hij open stond om eventueel in de toekomst bijvoorbeeld tijdens een meeting tegen gereduceerd tarief auto's te taxeren.

Mocht er interesse in zijn dan hoor ik het graag.

Ook kan ik mensen via PM voorzien van de contactgegevens van de beste man indien mensen een individuele taxatie willen tegen een scherp tarief.

Groeten Ivo

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Ivo, kun je zeggen wat dat kost (we blijven per slot van rekening Nederlanders) kan het ook laten doen via iemand van de verzekering en dat kost al gauw €150,- , ben benieuwd :sHa_biggrin:

Link naar reactie

Ik ben ook wel benieuwd naar de kosten. Afhankelijk daarvan zou ik eventueel wel een taxatie willen laten uitvoeren. Ben ook wel benieuwd naar hoe zo`n rapport er uit ziet en waar op gelet wordt.

Link naar reactie
  • Administrator

EUR 100,- ongeacht waar je woont in Nederland? Ik zou denken dat ie dan soms maar net zijn benzine terug verdient ...

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Tenzij hij afspraken "bundelt" in bepaalde regio's...

vandaar dat het voor hem aantrekkelijk is, om tegen gereduceerd tarief, op meetings te komen taxeren..... :petje:

Link naar reactie

Nou, de beste man heeft gisteren 220 km gereden (enkele reis) om bij mij voor bovenstaande bedrag de zzz te taxeren.

Moet er wel bij zeggen dat hij wel in eindhoven moest zijn en dus inderdaad afspraken bundelt die op zijn route liggen. Dus hij heeft 220 km (retour vanaf eindhoven) gereden.

Link naar reactie

Omdat ik mijn zzz als tweede auto rijd in de zomer en zeer weinig kilometers rijd ermee (7500 p/j)

Hij is/wordt verzekerd als youngtimer. Voordeel van taxeren is dat de auto niet naar dagwaarde, maar gedurende drie jaar naar taxatiewaarde verzekerd is. Dus geen gezeik bij schades over waarde.

Een taxatierapport is in mijn geval voor de verzekeraar een vereiste om te verzekeren.

Link naar reactie

Vorig jaar was er een actie van de z3/z4 club. Daar kon je de Z3m verzekeren als youngtimer, mits je daily daar ook gewoon verzekerd wordt. De z hoefde niet getaxeerd te worden, je mocht zelf de waarde bepalen en als er iets gebeurd gaan ze van die waarde uit. Als je schromelijk overdrijft dan wordt dat achteraf gecorrigeerd. De z heb ik opgegeven voor 19950, de mgb voor 13500 en de mgb gt voor 5000. Kortom eigenlijk erg simpel en geen gezeur, was een goede actie van de z3 club en is alles in 1 hand met een prima service van de KNAC.

Weet niet of die aanbieding nog geldt maar dat zal Jos wel weten.

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.