Ga naar inhoud

Beschrijving van EBA van inbouw cruisecontrol in Z3

Blackwwz3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi luitjes,

Wie kan mij helpen aan de inbouw handleiding ( bij voorkeur nederlands )van de achteraf in te bouwen cruise control in een 1.8 Z3, ik heb er wel een van een e36, maar het schijnt dat er ook een speciaal voor de z3 is.

Nu heb ik wel een EBA CD, maar om de een of andere manier staat er niks op :muur: Ja ja ik weet het het was een Goeie(kope) kopie.

Alvast bedankt

Leon

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja en nee. De basis wel, maar een aantal electrische aansluitingen zitten op andere plekken en op andere manieren bevestigd. Vb de cruisecontrol van de e36 heeft 3 aardpunten. De zzz cruise control maar 1. Dat heb je met.meer dingen op een zzz. In grote lijnen is hij wel een e36

Geplaatst:

He cor,

Ik ga morgen kijken. Ik zit nu nml op me mobiel te kijken. Alvast bedankt

leon

Geplaatst:

Slegehammer,

dat is hem idd in het duits. Hij achijnt er ook in het nedrlands te zijn. Het gaat me dan voornamelijk om het bedradingsgedeelte om daar geen fouten in te maken. Ik ken wel redelijk duits, maar zo goed ook weer niet. Misschien met de engelse van cor erbij dat het wel lukt. Maar die kan ik morgen pas downloaden op me pc.

Alvast bedankt cor en sledge

leon

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen