Ga naar inhoud

Oranjetour 28 april 2012


Individual

Aanbevolen berichten

Het was een heel leuke dag, stervens koud, maar de z3&4 zijn echte bikkels, gewoon open, op een kleine uitzondering na. Goede organisatie en een stralend kind en dus een stralende chauffeur, morgen een paar fotootjes van de 13 z-tjes die mee deden.....

Link naar reactie

Wij, het clubje uit Maarssen, vonden het ook erg leuk!

Vooral willen we Leon bedanken voor de bijzonder gastvrije ontvangst bij hem vanmorgen.

De "ernorme" bult was voor, ons Maarssenaren, een hobbeltje van niks, en we hebben hem dan ook zonder problemen kunnen "nemen".

Het "lekkers" was inderdaad erg lekker en het was bijzonder gezellig!

Hartelijk dank, Leon!

Wij hopen bij een volgende gelegenheid jullie graag weer te ontmoeten en dan graag met wat mooier weer, zodat we, lekker in het zonnetje, met elkaar over onze autootjes kunnen OH-en.

Persoonlijk, en met mij nog een aantal mensen, vond ik het wachten op de start van de rit te lang duren, maar nogmaals, met een lekker zonnetje erbij zouden we ons perfect hebben kunnen bezighouden met onze autootjes en die van andere interessante automobielen.

Ik heb er in ieder geval van genoten met een super autistisch mannetje te hebben rondgereden: mijn rechter stoel en raam doen alles wat het moet doen: up en down en forwrd en aft! Had hij al ontdekt, voordat ik naast hem zat. Goeie test!

Hope to see you soon!

Grtz, Carl

Link naar reactie

Afgezien van het weer de dag uitstekend begonnen met een gezellige ontvangst bij Leon. Het bleek in de praktijk toch een redelijk laagdrempelige 'entree'. Ingrid & Leon bedankt!

Hier vliegt sinds onze thuiskomst de ene na de andere anekdote over onze bijrijders over tafel. Onze geniet-factor is minstens zo groot geweest als die van onze passagiers. Een fantastisch evenement dat door heel veel lieve mensen met ziel en zaligheid wordt georganiseerd. Wij doen volgend jaar zeker weer mee.

Daarnaast weer een aantal zeer gezellige Z-liefhebbers leren kennen. Kortom een topdag!

Link naar reactie
  • Administrator

Voor de rit regen ... Na de rit regen ... Precies zoals het zijn moet dus, want de hele rit open! :clapping: En allerlei nieuwe inzichten dankzij mijn passagier Jasper. Volgens hem is de Z4 de ideale auto voor schilders die buiten willen schilderen. Je rijdt keihard heen (want dat kan, maar let op: verwarming nog uit anders is je verf straks te snel droog). Je doet het dak open op de te schilderen plaats en schildert wat, waarbij je heeeeel lekker zit. Als je klaar weer bent: stoelverwarming en kachel vol aan (hij was erg onder de indruk van de capaciteit) en je schilderij is zo droog en dan dus weer keihard met je schilderij terug scheuren... :lol:

Alle Z-rijders: goed dat jullie er waren, het spant er om met de Meganes, maar volgens mij waren we de grootste club ... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Was een geweldige dag veel kindertjes en wij hebben weer een fantastische dag gehad.

Was wel grappig mijn co-piloot (Jessy) liep daar rond met nog een jongen en een meisje op een gegeven moment gingen

ze naar de pakeerplaats om te kijken in wat voor een auto ze zaten die andere jongen riep wauw ik ga in die zwarte megane (je weet wel zo'n :petje: auto met een blérpijp) tja tot dat hij zag dat het meisje bij Leon (als ik me niet vergis) in een Z3 mocht en Jessy bij mij in de Z4 mocht toen keek hij wel even sneu maar dat ging gelukkig gauw over. Hier een paar foto's

Jessy en ik

img1991u.jpg

ook even achter het stuur kruipen

img1945u.jpg

img1937a.jpg

img1939u.jpg

img1941w.jpg

En het circus (was het thema van de dag)

img1952os.jpg

img1960s.jpg

img1964du.jpg

img1970d.jpg

Kortom een geweldige dag ondanks het lange wachten en het slechte weer, volgend jaar zijn wij weer van de partij :thumbup:

  • Like 1
Link naar reactie

:thumbup:Leuke plaatjes, dat ziet er zeker geslaagd uit! en co-pilootje ook helemaal blij ! :sFun_banana2:

Link naar reactie

Ik had nog beloofd om fotootjes te plaatsen, nu Ruud was me voor, de mijne zijn bijna hetzelfde als de zijne dus dat voegt niet zoveel meer toe. Je kan goed zien dat de kinderen het erg naar hun zin hebben gehad en dat is het belangrijkste, weer is dan niet meer zo belangrijk...

Link naar reactie

Leuke fotoserie. Ik sluit me aan bij Carl. Daar hoef ik niks aan toe te voegen. Mijn passagier vroeg me dringend de kap gesloten te houden. Ook de ramen had hij graag gesloten. En toch volop genoten van door rood rijden en zwaaien naar publiek. Ik meen meer Z3 te hebben gezien dan Mazda...

De kennismaking met de andere z3 en z4 liefhebbers was prettig. Wellicht tot een volgende gelegenheid.

Link naar reactie

IMG_1538.jpg

Ik dacht even dat ik mijn eigen trouwdag had gemist.

IMG_1548.jpg

Toekomstig Forumlid Jelle maakt zijn eerste meters in een Z4. Gaaf man!

IMG_1557.jpg

Plezier voor twee!

Link naar reactie

Zo, zit eindelijk op de bank. Ben de hele dag bezig geweest die onneembare drempel dan maar nog hoger te maken. Ik vond het een topdag. In de ochtend bij mij gezellig onder het genot van bakkie met > oranjebitter¡¿ en oranjevlaai leuke forumleden ontmoet. Leuk dat jullie er waren, en bel gerust weer eens aan als je in de buurt ben. Bij mij vandaan in collone, nou ja! Bij het 1e stoplicht al uit elkaar gedreven, naar Leiden. Ook daar oude en nu nieuwe bekenden ontmoet. Vandaar naar Katwijk, inclusief door mij gemaakte stoplicht kurve aangekomen bij de feestent. Het wachten was idd lang, maar daar speelde het weer zeker in mee. Toch gereden met dak openkap. Schitterend hoe de kinderen daar van genoten. Het was voor mij weer een leuke belevenis.

Iedereen die erbij was: leuk dat jullie even bij mij waren, en voor de anderen: leuk jullie ontmoet en gesproken te hebben.

Groet,

Leon

  • Like 1
Link naar reactie

Voor de rit regen ... Na de rit regen ... Precies zoals het zijn moet dus, want de hele rit open! :clapping: En allerlei nieuwe inzichten dankzij mijn passagier Jasper. Volgens hem is de Z4 de ideale auto voor schilders die buiten willen schilderen. Je rijdt keihard heen (want dat kan, maar let op: verwarming nog uit anders is je verf straks te snel droog). Je doet het dak open op de te schilderen plaats en schildert wat, waarbij je heeeeel lekker zit. Als je klaar weer bent: stoelverwarming en kachel vol aan (hij was erg onder de indruk van de capaciteit) en je schilderij is zo droog en dan dus weer keihard met je schilderij terug scheuren... :lol:

Alle Z-rijders: goed dat jullie er waren, het spant er om met de Meganes, maar volgens mij waren we de grootste club ... :thumbup:

Ik had geen idee dat die oranjetour een speciale gelegenheid was voor kinderen met een handicap. Echt super dat er nog heel wat volk van dit forum heeft meegedaan en nu snap ik ook waarom de afzeggers het ze niet in dank wordt afgenomen.

Met bovenstaand stukje echt goed gelachen :lol: heerlijk hoe sommige kinderen denken en redeneren, zo raar maar toch zo logisch... Prachtig

Link naar reactie

Voor wie een gedeelte van de rit wil meebeleven vanuit de optiek van 1 van de passagiers.

In het begin voor de oplettende kijker 2 bekende ZZZ's in beeld, daarna vooral een geweldig uitzicht op een bloemstuk :lol:

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.