Ga naar inhoud

Oranjetour 28 april 2012


Individual

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nou dat gaat supergoed; we zitten al op 7 daadwerkelijke aanmeldingen en een aantal mensen die het nog overwegen! :clapping: Top man; dat is dus al veeeeeeeeeel beter dan vorig jaar, maar er kan natuurlijk nog veel meer bij!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zal jouw openingspost morgen als ik weer een volwaardige computer bij de hand heb wel even dienovereenkomstig verkrachten, inderdaad prima voor de overzichtelijkheid ...

Link naar reactie

Zo even alles gechecked :book:

Vliegtuig land goed qua tijd, en vrouwlief zorgt dat hij gepoetst en al erbij staat. Zodat ik bijna letterlijk en figuurlijk vanuit het vliegtuig overstapt in de ZZZ om naar Katwijk te gaan, of zoals Katwijkers zeggen: Kattek.

Ik heb van Tineke al een bevestiging gehad en wacht op de verdere gegevens vand e oranje vereniging.

Willen jullie me dan een plaatsje hoger zetten :thumbup: en difinitief maken, qua logistiek spreken we mekaar dan nog wel :gathering: , ik kan het allemaal volgen en bijhouden als ik even wegben

Groet

Leon

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Individueel vliegje,

Je mag in het begin van dit topic nog een deelnemer zetten:

Zoals jullie zo onderhand wel zullen weten zit er in Maarssen een nest van vier Z3's.

Welnu, nummer vier gaat ook mee!

Dus voeg John ook maar toe aan het rijtje: zijn we al met tien Z's

Grtz, Carl

Link naar reactie
  • Administrator

Het zou maar zo kunnen: het loopt in ieder geval nog niet echt storm als je de aanmeldingen op het MX5 owners forum telt ...

Link naar reactie
  • Administrator

Welk kind in welke auot meemag is in ieder geval tevoren bepaald. Je kunt wel proberen bij elkaar te rijden door samen aan te komen, dan sta je in ieder geval het eerste deel dat je moet wachten naast elkaar en vertrek je tegelijk. We kunnen een punt vlak voor het festivalterrein afspreken om "voor te verzamelen"; kom ik op terug!

Link naar reactie

Suggestie: verzamelen bij Transferium Leiden langs de A44, MacDonalds aanwezig, vanaf daar nog 10-15 minuten naar plaats van bestemming in Katwijk.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.