Ga naar inhoud

Oranjetour 28 april 2012


Individual

Aanbevolen berichten

Ja hoor Leon,

We stoppen bij jou om de hoek; zijn zo onderhand wel benieuwd wat voor lekkers dat is bij jouw koffie?!

We kijken uit naar komende zaterdag en we vinden het leuk om kennis met jou en andere forumleden kennis te maken.

Tot dan!

Grtz, Carl

Link naar reactie
  • Administrator

een Z4 ...

Ah kijk da's dan makkelijk; ik heb namelijk een zilveren 3.0i, dus die houden we dan wel uit elkaar ....

Link naar reactie

Ja ja voor degene die bij mij komen, door die drempel weet je zeker dat je geschud bij mij ben.

Let echt op, neem hem schuin. Het is voor een zzz of zzzz echt een pokkeding. Zeker als je verlaagt ben.

Groet

Leon

wat zal dat lekkers toch wezen. In ieder geval een vers bakkie

Link naar reactie

Ok. Als ik het allemaal goed heb begrepen komen wij vanuit Maarssen. Na een vrijwel onneembare barrière arriveren wij op een locatie, waar wij in ieder geval een bakkie mogen verwachten. Ik neem voor de zekerheid een fles Oranjebitter mee. Ik heb ook nog een jerrycan antivries, voor als je niet van Oranjebitter houdt. Vervolgens reizen wij af naar het festijn. Ik ben benieuwd en hoop op mooi weer en aangename passagiers.

Link naar reactie

Ok. Als ik het allemaal goed heb begrepen komen wij vanuit Maarssen. Na een vrijwel onneembare barrière arriveren wij op een locatie, waar wij in ieder geval een bakkie mogen verwachten. Ik neem voor de zekerheid een fles Oranjebitter mee. Ik heb ook nog een jerrycan antivries, voor als je niet van Oranjebitter houdt. Vervolgens reizen wij af naar het festijn. Ik ben benieuwd en hoop op mooi weer en aangename passagiers.

Link naar reactie

Leon, was toevallig vandaag bij jou in de buurt (Bleiswijk) en had wat tijd over voor de volgende afspraak. Ik denk ik ga je drempel ff testen met een verlaagde :m: en je hebt gelijk, zelfs diagonaal worden de bodem platen geschuurd. In de straat naast je erker zitten er ook een paar lekkere :clapping:

Overigens de Tom Tom geeft nu de snelste route en volgt inderdaad je route beschrijving. Moet wel toegeven dat ik de Tom Tom vorige week gevoed heb met nieuwe kaart up dates. Kortom helemaal goed en een leuk huis......Zie je zaterdag.....

Link naar reactie

Waarom heb je niet aangebeld, hihi ik was thuis had je wel een bakkie kunnen krijgen.

die in de zijstraat vallen mee ten opzichte van de 1e die is echt het ergste van allemaal.

De laatste update zal idd wel goed werken, maar velen hebben die niet. De straat staat er al een paar jaar in, maar ze hebben de wegen veranderd met eenrichtingsverkeer en een omlegging. En dan zegt tom tom constant draai om draai om, of stuurt je zo door de wijk heen dat je denk ik ook gelijk alle drempels van oosterheem heb gezien

Link naar reactie
  • Administrator

Nog even voor de goede orde: wie komt er direct naar het Transferium en gaat dus niet eerst langs Leon? In ieder geval Meu en ikzelf, maar nog meer?

Link naar reactie
  • Administrator

En "wij" is dan de illustere gebroeders L in een zilveren Z3, respectievelijk zilveren Z4? Btw, jou herken ik toch aan die zilveren Z4? :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Nope wij zijn ik en mijn vrouw ( het verklein woord zal ik maar niet meer gebruiken hier) en ja ik ben herkenbaar aan die zilveren Z4 met dat zwarte dak ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Uhhhhh, dat was mijn eerste gedachte, maar waar laat je tijdens de rit dat kind dan? Of laat je je vrouw dan meer dan twee uur eenzaam achter bij de firma Lollypop EntertainmentTM? :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.