Ga naar inhoud

Oranjetour 28 april 2012


Individual

Aanbevolen berichten

Hoi Maurits.

HBMW3 is me net voor, ik wilde zeggen waar we vorig jaar hebben afgesproken, dat was op zich dichtbij en makkelijk te vinden voor iedereen. Degene die over Utrecht komen kunnen evt bij mij verzamelen( afslag Bleiswijk) en dan gezamenlijk via de N14 binnendoor naar het Transferium bij Leiden te rijden. De meeste navigatie systemen gooit je nml dwars door den haag heen die kant op.

Groet

Leon

Link naar reactie

Lijkt me prima om bij het transferium te verzamelen....kunnen we aan massa naar het terein rijden en blijven we bij elkaar.....

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Oke van het weekeind bevestiging gekregen en een voorlopige route en tijdsindeling. Zoals al eerder gesteld ergens in de buurt verzamelen (transferium n44, mc of zo), kunnen we ons als groep melden en blijven we een beetje bij elkaar. Nog een kleine twee weekjes.....

Link naar reactie

Ook ik heb alles gekregen.

Melden bij elkaar bij Transferium is ok, degene die langs Zoetermeer/Bleiswijk rijden zijn voor de 1e "rustpauze"welkom voor een bakkie, geef het alleen even aan iedereen is welkom! Dan rijden we vanuit Bleiswijk Zoetermeer door naar het transferium, want ook helaas zijn er op de tom tom route naar Leiden ook weer wegwerkzaamheden ( tunnels van N14 schoonmaken in dat weekend), dan moeten we als ze nog niet klaar zijn via Stompwijk/Leiden naar het transferium.

Wel even opletten, in katwijk zijn er wegwerkzaamheden die makkelijkste route naar de feestent blokkeren, we moeten via het stadhuis en centrum er naartoe, anders moet je nml over Noordwijk rijden.

Voor degene die over de A12 komen ik hoor het graag.

Groet

Leon

Link naar reactie

ohhhh, ik vind het prima om over bleiswijk te komen, doe maar een PM met je adres als je dat wilt, ik heb de hele dag de tijd en van al die wegomleidingen weet ik helemaal niks (en mijn tom tom ook niet).......

Link naar reactie

Transferium ligt aan de a44 bij leiden, dat is dan voor de bleiswijk gangers de tweede stop......daar maar uiteindelijk allemaal verzamelen ??? Kan dus prima als je van amsterdam komt, klein eindje om dachtnik...

Link naar reactie

Hoe laat hangt af van hoe laat bij transferium. Dus daar moeten we ons aan aanpassen. Afslag 4 vd a12, is bleiswijk/zoetermeer. Dan is het nog maar 5 min. Tot mijn huis. Adres en beschrijving volgt afh. Vd tijd even via pm. De bescrhijving doe ik erbij omdat het hier allemaal nieuwe wegen zijn, en anders wordt je heel zoetermeer rondgestuurd, en dat duurt dan 20 min.

Ik zal morgen een beschrijving maken en mailen.

Groet

Leon

Link naar reactie

Ik heb een routebeschrijving gemaakt die ik via pm kan mailen voor degene die over de A12 komen, geef even een pm of je langs wilt komen voor een tussenstop bij mij met koffie en iets lekkers erbij, dan gaan we vandaaruit gezamenlijk naar de 2e stop het transferium bij Leiden/A44

Groet

Leon

Link naar reactie
  • Administrator

We mogen daar tussen 11 en 12 uur aankomen. Omdat je daarna nog lang genoeg moet wachten, zou ik niet al te vroeg willen aankomen. Zullen we om 11.30 uur bij het Transferium afspreken (en diegenen die willen dus eerder bij Leon)?

Link naar reactie
  • Administrator

Hoewel je dan misschien overdreven schrikt: neem een doekje / handdoek mee; je passagier blijft een kind. Ik ook wel eens een passagier gehad met een zitverhoging; ik vond het toen wel fijn dat die handdoek tussen leer en zitverhoging kon. Verder bereid je voor op een langzame rit ...

Link naar reactie
  • Administrator

Zullen we om 11.30 uur bij het Transferium afspreken

Okay, ben te herkennen aan een Z4 ;)

Link naar reactie

Hoi hoi,

Half 12 ok, het is idd lang wachten.

Voor degene die voor koffie met iets lekkers erbij bij mij komen zit ik te denken tussen 9.30 en 10.00 uur. Bij mij vandaan is het tot transferium iets meer dan een half uur.

Hbmw3 heb je mijn adres ontvangen via pm?

Groet

Leon

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.