Ga naar inhoud

Oranjetour 28 april 2012


Individual

Aanbevolen berichten

Ik vond in mijn mail een uitnodiging om ook dit jaar weer mee te doen aan dit evenement. Er is op de webiste van de Oranjevereniging nog niks over te vinden, maar zal dat zal nog wel komen. In ieder geval kun je nu de datum alvast reserveren in je agenda.

Zie hier het topic van vorig jaar: http://www.z3forum.n...age__hl__oranje

Voor de duidelijkheid: dit is dus een evenement waarbij je een gehandicapt kind in de auto krijgt. Vervolgens wordt er in colonne, onder politiebegeleiding, een route gereden. Vorig jaar hebben we meegedaan met drie Z'jes. Zelf kan ik er dit jaar helaas niet bij zijn.

Inmiddels aangemeld zijn:

  1. 2.5si (Maurits)
  2. Pampus (Theo)
  3. Bergcd (Carl)
  4. Freek
  5. Oxfordgreen
  6. Hbmw3 (Huub)
  7. Miss Hbmw3 (Caroline)
  8. Ruud_19 (Ruud)
  9. Blackwwz3 (Leon)
  10. John
  11. Meu (Peter)
  12. JK-Z4-3.0i (Jurgen)

In welwillende overweging:

  1. Ruudoo

aangepast door Individual
: overzicht aanmeldingen in de openingspost
Link naar reactie
  • Administrator

Ik krege hem ook inderdaad. Bedenk: je geeft zo'n kind echt een topdag. Ik kwam vorig jaar een passagier van een paar jaar geleden tegen die mij direct herkende en baalde dat ie nu "maar" in een Volvo (Amazone) mee mocht rijden.

En voor alle duidelijkheid: Ja, het wordt georganiseerd door de Oranjevereniging, Nee, er wordt verder niks met het thema Koniniginnedag oid gedaan ... De kindertjes komen meestal verkleed, afgelopen jaar bijvoorbeeld als piraat of prinses (of haal ik wat jaren door elkaar?). In ieder geval: niet in het oranje ...

Ik kan wel dit jaar, maar zou het leuk vinden daar ook wat andere Z-jes te treffen. "Wij" zijn doorgaans wel heel matig vertegenwoordigd, als je het bijvoorbeeld afzet tegen de hoeveelheid MX5-jes ...

Link naar reactie

Ik kreeg hem ook in de mail. Ben wel voornemens om te gaan,

Zit alleen nog.met me terugkomtijd van me vliegtuig van me vakantie. Dus ik wacht nog even af. Vond het wel top.vorig jaar en je ziet ze genieten. Daar heb je zelf ook plezier van. Wij waren matig vertegenwoordigd gezien idd de mx5jes. Hoop dat er nu wel meerderen zijn die mee willen rijden. Tot nu toe.is het altijd mooi weer geweest op die dag.

Link naar reactie
  • Administrator

^pampus: maar zeker wel! Er rijden niet alleen maar cabrio's mee. Een mooie volkswagen spijlbus is bijvoorbeeld ook bijzonder genoeg. Een :m: qp, dus zeker!

Link naar reactie

Ik heb even naar de site gekeken van orange tour, maar ik kan niets terug vinden over de tour, laat staan inschrijven. Zoek ik verkeerd ?

Edit: ik moet het eerste topic beter lezen....... In iedergeval staat 28-4 in mijn agenda en doe ik mee

Link naar reactie

Lijkt me hartsikke leuk!

Denk dat er hier in Maarssen nog wel een stuk of drie Z-tjes te porren zijn.

Er zit hier namelijk een nest van vier van die dingen.

Maar kan er een linkje gepubliceerd worden, waar we ons kunnen inschrijven?

Of verzorgt iemand centraal de inschrijving?

Grtz, Carl

Link naar reactie
  • Administrator

Hi Carl,

Super. Centraal inshcrijven kan op zich niet, maar ik heb een inschrijfformulier en ga eens even puzzelen op of ik je dat per PM kan sturen ... Anders moeten we even email adressen uitwisselen per PM. IK kom er dus snel bij je op terug!

Link naar reactie

Doe mij dan ook een pm voor dat formulier, kunnen we het afronden..... Zo te zien worden het er wel meer dan 3 in vergelijking met vorig jaar....

Link naar reactie

Mijn vriend Carl heeft al gereageerd. En één van die 3 andere zzz'tjes is van mij. Ook ik wil graag meedoen. Dus als je kans ziet Carl een inschrijfformulier toe te sturen, dan maak ik daar wel een kopietje van om in te vullen en op te sturen.

Hoor het wel van Carl.

Link naar reactie
  • Administrator

Stuur mij het word bestand maar alvast, weet nog niet zeker of het gaat lukken maar de kans is groot van wel :thumbup:

Link naar reactie

Zo formulier ontvangen en inmiddels ingestuurd naar Katwijk en ingeschreven, zou leuk zijn als we met een redelijk contigent z3 gaan meedoen, de kinderen vinden het echt geweldig....Vorig jaar met de MG voor de Rotary Rotterdam en Kika (Sophia kinder ziekenhuis). Ze stralen....(en ik dus ook.....)

Bedankt 2.5si voor de word versie van het formulier

Link naar reactie
  • Administrator

redelijk contigent z3

Als je daar ook Z4 bijtelt dan komen we best een eind volgens mij.

MdV kwam overigen zojuist met een geniale tip, waardoor ik hoop dat de word versie ook snel via het forum beschikbaar is.

Link naar reactie

Inderdaad, ik heb me vanavond aangemeld. Zorg wel voor een aanmelding van Oxfordgreen.

Zo te lezen zal het aantal deelnemende ZZZ(Z)'s groter kunnen zijn, dan de vorige edities. Prima!!!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben erbij, maandag ff het formulier opsturen :thumbup: mijn broer doet misschien ook mee

dus mooi een Z4 en een Z3 erbij

#edit: formulier gemaild aangemeld dus

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.