Ga naar inhoud

Klassieker wordt Z3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je een plaatje op internet tegenkomt, hoef je deze niet nog eens extra te gaan uploaden hoor. Je kunt de link gewoon tussen IMG zetten, dus:

[img=http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/artikler/artikler_507z3_bld1.gif]

Scheelt weer wat moeite, en het kost geen extra upload :D

Link naar reactie
Als je een plaatje op internet tegenkomt, hoef je deze niet nog eens extra te gaan uploaden hoor.

Ja, zo staat ie er ook. Maar de vraag was niet over uploaden, maar downloaden. (En eigenlijk is dat antwoord nog simpeler: je hoeft alleen maar op kopiëren te drukken). :D

Link naar reactie
Klopt, maar als je hem vanaf de orginele site had geplaatst, had niemand je je gevraagd waar je het plaatje van had. Dat staat namelijk in de link van het plaatje :D Get it :D

Ja, ik snap het. Maar ik snap niet waarom je denkt dat ik dat niet had gedaan, Sledge. Kijk maar in de eigenschappen. Ben je nou niet meer boos op me? :D

Link naar reactie
Dylotic, ik had vroeger een game, die bestond uit 89Kb :D

Hij kon realtime dingen genereren, waardoor je cpu lekker flink belast werdt. Dat progje ben ik kwijt :D Enig idee hoe zoiets heet? :D

Als je iets zoekt om je CPU op zijn top te laten draaien zou ik zeggen cpuburn. Een spelletje zo klein, wat dit doet ken ik niet. Als je dit doet, hou wel de temp van je CPU in de gaten!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.