Ga naar inhoud

En de voorkant


Albert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog 3 daagjes en dan.....rijd ik in de nieuwe 3 :m:

*sledge zit ongeduldig op zijn stoel heen en weer te bewegen

Da's fijn en niet fijn tegelijk hé?

Laat mij die Dreier afhalen dan, heb jij iets meer rust en ik Dieke Eier... :m:

Link naar reactie
Ik heb me gehouden aan eerdere adviezen.

640 x 480 72 dpi. :m:

Dat is een richtlijn voor een redelijke (maximale) grootte. Als je plaatje een andere verhouding heeft dan 1:1.3 dan kan dat binnen deze suggesties ook gewoon, maar belangrijker is om de verhouding in tact te laten.

Stel je plaatje is vierkant, dan kies je voor bv 480x480..

Ik heb het idee dat je plaatje iets in verticale richting is opgerekt, waardoor hij er een beetje maf uitziet.

@sledgehammer: tof, welke ga je berijden uit de 3 serie? Het zijn mooie wagens.

Link naar reactie

ik had een uitnodiging om zaterdag te gaan kijken, maar ik zie die nieuwe 3 liever niet :m::m::m:

Tijdens het Sportwheels weekend reden er 3 stuks achter elkaar op de Autobahn :m:

Link naar reactie
Zal wel een van de eersten in het zuiden hier worden neem ik aan :m:

Jep, hij zit bij de eerste aflevering :D

Jij wacht nog even op de touring?

@SD: Er is op dit moment maar een model uit, en dat is de sedan :m:

Ja wacht nog ff op de touring en dan tot ie een paar jaar op de markt is, bevalt veel te goed deze die ik nu heb en moet dan echt weer eens gaan sparen en niet maar geld in die Z´tjes blijven stoppen :D

Jullie kregen een 320I M54 geloof ik he, met de 2.2 170pk??

Is dan nog niet de nieuwe R6 magnesium motor, die heeft een vriend van me in de nieuwe 5 besteld, heet dan zo ff uit het hoofd ik 523i met 177pk :m:

Wat zijn het voor velgjes geworden :m:

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Klopt ja is die viercilinder uit de 1-serie.

Neen Sledge, net als de huidige S54 komt die magnesium R6 er in drie uitvoeringen: een 2.5 liter die ..23i gaat heten een 3.0 met rond de 200pk die ..25i gaat heten en een ..30 met 258pk.

Heb ik uit een recente autovisie (is kwalitatief toch ietsje beter dan autoweek :m: )

Link naar reactie

No Sh*t :m::m:

De 116i vond ik echt niet vooruit te branden. Hoop dat deze dreier zich wat beter uit de voeten maakt.

Om het verhaal even af te maken:

Nieuw zijn de 2,5- en 3-liter zescilinders: de 325i met 218 pk en een maximumkoppel van 250 Nm en de 330i, waarvan de 6-serie al de primeur kreeg. Die motor is met een gewicht van 161 kg de lichtste zescilinder ter wereld. Dat is te danken aan een combinatie van aluminium en magnesium voor het blok en magnesium voor onder meer het watergekoelde(!) carter en het kleppendeksel. Een elektrische waterpomp maakt een efficiëntere waterhuishouding mogelijk en zorgt ervoor dat de motor sneller op temperatuur komt. Valvetronic wordt nu ook op de zescilinder toegepast. Het systeem werkt samen met bi-Vanos, de variabele nokkenastiming. De 330i heeft een vermogen van 258 pk en een maximumkoppel van 300 Nm. Hij is daarmee tot een topsnelheid van 250 km/h in staat en moet de sprint van 0-100 km/h in 6,3 seconden kunnen afleggen. De diesel-eer wordt in de 3-serie voorlopig hooggehouden door de 320d, die met nieuwe common-railtechniek een hogere inspuitdruk nu 163 pk levert en een maximumkoppel van 340 Nm heeft.

De motoren, die gestart worden met een startknop, zijn gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak, een zestraps Steptronic automaat is als optie leverbaar.

Link naar reactie
Nog 3 daagjes en dan.....rijd ik in de nieuwe 3 :D

Sledgehammer,

hebben jullie hem? Kunnen we er een op drinken?

Eerste indruk? Pics?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.