Ga naar inhoud

Sperdifferentieel

Dikkie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet er hoe ik kan zien of ik nou wel of geen sperdifferentieel heb op mijn 2.8.

Ik wil de olie verversen maar zie dat er 2 verschillende soorten zijn. :huh:

Vandaag gebeld met een dealer, maar die kon het mij niet vertellen.........

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Volgens mijn prijslijst 1998 ook.

Maar wat ik zou doen: met je VIN in de hand nog eens die dealer bellen en vragen om een uitdraai van de optielijst. Als hij dat niet kan of wil, zo dan.

Geplaatst:

Een BMW dealer kan adhv je VIN code exact de uitleverstatus van je auto opzoeken. Misschien een andere dealer zoeken?!!

Paul

Geplaatst:

ga gewoon effe naar roodkapje op een zaterdag dan komt het helemaal goed :gathering: met een bak koffie :guitar:

Geplaatst:

Een BMW dealer kan adhv je VIN code exact de uitleverstatus van je auto opzoeken. Misschien een andere dealer zoeken?!!

Paul

nou belde ik ook op een zaterdag, en wist de beste man niet goed waar hij dat moest vinden, zal hen van de week wel ens proberen als ik ff tijd heb........

Geplaatst:

ga gewoon effe naar roodkapje op een zaterdag dan komt het helemaal goed :gathering: met een bak koffie :guitar:

Dat kan natuurlijk wel, maar kan het zelf makkelijk verversen, ookis reeuwijk niet om de hoek. Ik kan hem natuurlijk altijd even bellen....

Geplaatst:

Als hij dat niet kan of wil, zo dan.

Bart bedoelt dit: Een mailtje sturen naar: BMW-KIS <BMW-KIS@bmw.nl> met het verzoek je de optielijst toe te sturen op basis van je VIN.

Doorgaans binnen een kwartier antwoord.....

Geplaatst:

Let erop dat je dan een optielijst krijgt.

Als het diff daar niet opstaat, is het volgens mij niet zeker dat het er niet in zou zitten. Als het namelijk al standaard geleverd werd ;)

Geplaatst:

Hallo Sledge,wil je de mijne ook even ingeven,is wel Belgische Z.Alvast bedankt, VIN; LG30939

Geplaatst:

Dan gaat het wel erg offtopic, maar vooruit:

Sledge, de VIN-master :lachen:

Geplaatst:

Ooooo, maar wacht ff, zie dat dit voor de motoren is......... Hoe kom ik bij de auto's??

Geplaatst:

Hee, das mooi!! Zo kom ik er achter dat ik al een hardtopvoorbereiding heb? En inderdaad en sper, weet ik gelijk wat voor olie erin moet, bedankt!

Geplaatst:

Zo kom ik er achter dat ik al een hardtopvoorbereiding heb?

Als ik me niet vergis, betekent dat dat de bedrading erin ligt. Om een hardtop te monteren heb je alsnog zo'n montagekit nodig.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen