Ga naar inhoud

Super forum!!!


Ilona

Aanbevolen berichten

Ff een berichtje over iets dat ik kwijt wil... Moet zeggen dat dit wel een super forum is. Veel info, tipsen veel reactie's wanneer iemand een vraag stelt, leuk om te lezen, kortom :rolleyes:

Zelf ben ik nog wat aan het dromen over een Z3, gaat er zeker komen, maar moet nog even wat sparen. Hopelijk kan ik dit jaar Z3 rijden. Zit nog te twijfelen over een 2.8 en een B) Na de antwoorden op mijn vraag over het brandstofgebruik wordt het absoluut een 6 cilinder. Als hij er komt, vind ik het wel leuk om deel te nemen aan ritten enz.

Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

... wordt het absoluut een 6 cilinder. Als hij er komt, vind ik het wel leuk om deel te nemen aan ritten enz.

Goed plan. Op Marktplaats staat een 2.8 voor 16 mille.

106475.jpg

En hier is een leuke rit om aan mee te doen:

http://home.planet.nl/~mtilstra/page4.html

Dan moet deze gast Raketman zijn :rolleyes:

Link naar reactie

Welkom op dit forum Ilona, It's a woman.. :blush: B) :rolleyes:

Denk maar goed na over wat je nou Zelf voor een auto wilt,

als je hier teveel tips ter harte neemt rijd je volgend jaar wellicht een :blush: coupé,

van voor tot achter getuned natuurlijk. :lol::blush:

gallery-003.jpg

Link naar reactie

Ilona,

Bedankt voor je compliment :rolleyes:

Er zijn natuurlijk veel stamgasten hier op het forum die de boel lekker levendig houden :lol:

Succes met je keuze B) :blush::blush:

:blush:

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar, Apeldoor

Ik heb deze Z3 vorig jaar geleverd (zilver met rode kap)

Ik weet natuurlijk niet hoe deze mensen met de auto zijn omgegaan maar toen ik hem heb afgeleverd was ie absoluut in nieuwstaat en ik weet niet meer precies hoeveel maar ik dacht iets van 30.000 km gelopen.

De man was meen ik makelaar en ik schat tussen de 40 en 50 jaar oud,

dus de Z3 zal wel goed verzorgd zijn.

Ik heb hem aangeboden de auto in consignatie voor hem te verkopen, dus misschien staat ie binnenkort op onze site (waarschijnlijk dan wel voor een hogere prijs). Vr. gr. Levinus

Link naar reactie

Welkom op het forum Ilona.

Heb zelf dan wel geen Z, maar gelukkig een familielid wel. Ik mag dus ook graag genieten van zo'n prachtige bolide en dit levendige forum.

Hoop dat het een beetje lukt met sparen en dan zien we je wel binnenkort IRL.

Prettig weekend nog en misschien tot ziens.

Link naar reactie

Hey leuke reactie's! Ik heb ff longontsteking, vandaar mijn late reactie.

Zeker ben ik een vrouw :D Ik had vroeger wel een poppenhuis, maar die gebruikte ik als garage voor mijn autootjes :D :m:

Die zilvergrijze is inderdaad errug mooi, apart die rode kap, ik vind het wel een hele mooie combi met zilvergrijs. Ik heb mijn diesel wel al te koop staan, maar dat schiet zo heel erg op. Geduld hebben is niet mijn sterkste punt.... Als ik weer wat fitter ben, ga ik wat op pad om over inruil te praten. Heb een aantal mooie 2.8 versies gezien voor leuke prijsjes.

Ik zit er een beetje tegen aan te hikken omdat ik die auto nog maar heb sinds oudjaarsdag. Ik had hiervoor een Nissan Patrol, snelheid en airodynamica van een tuinhuisje. Wel een aparte auto en eentje die de paardetrailer tenminste kon trekken. Vanwege de afschaffing van het grijze kenteken moest ik dat ding verkopen en die garage waar ik de 320d heb gekocht, was de enige die Bulletje wel wilde hebben. Helaas hadden ze geen Z3.

Op dit moment rijd ik zo'n 150 km per dag aan woon-werkverkeer. Ideaal om dat met een diesel te doen, ware het niet dat dat zoooooooooo saai wordt. Voor je het weet wordt je kruissnelheid 180-200km/h :D om het een beetje op te leuken. Ik rijd iedere dag over een snelweg die niet erg druk is... In een Z3 is iedere km een feestje :-D Ben wel druk bezig met solliciteren naar werk dichterbij, maar heb het er nu eigenlijk ook wel voor over om een Z3 te kopen.

Ik ga zeker meedoen aan ritjes, binnenkort heb ik een kaartleescursus die gegeven wordt door de Austin Healey club waar mijn ouders en broertje lid van zijn. Aangezien ik een vrouw ben, heb ik dat wel nodig.... ;) Ik kan overal verdwalen... We hebben trouwens ook nog wel wat routes liggen van de Triumph en Austin Healey club. De routes zijn in het Noorden van Nederland, wanneer iemand hier interesse in heeft, lees ik het wel...

Ennuh Ivo, inderdaad veel kleurrijke stamgasten hier met mooie uitdrukkingen :D Ik moet er wel veel om lachen!

Link naar reactie

'Rijvaardigheid vrouwen toch hormonenkwestie'

Gepubliceerd op maandag 24 januari 2005

LONDEN (ANP) - Dat veel vrouwen moeite hebben met kaartlezen en inparkeren, komt omdat zij al in de baarmoeder te weinig zijn blootgesteld aan het mannelijke hormoon testosteron. Dat blijkt uit onderzoek van Duitse wetenschappers aan de universiteit van Giessen, berichtte de BBC maandag.

Volgens de onderzoekers zorgt het gebrek aan testosteron ervoor dat vrouwen minder ruimtelijk inzicht hebben. Kaartlezen en inparkeren zijn vaardigheden die ruimtelijk inzicht vereisen, en die veel vrouwen volgens mannen ontberen. Vrouwen hebben overigens de neiging het daar niet mee eens te zijn. :m:

Link naar reactie

Jah das wetenschappelijk bewezen...We kunnen er niet om toe. Ik sta ook regelmatig veel te ver met de kont van mijn auto ergens vanaf.... Altijd heb ik dan het geval dat ik dan al dicht ergens op zit. Tijd voor een kleinere auto :m:

Maarrrrrr het is ook wetenschappelijk bewezen dat een vrouwenlichaam grotere G-krachten aan kan..... (nee nee nee nix te maken met G-spot)

Conclusie wie het beste kan rijden tijdens rally's: the woman! :D

Link naar reactie
Succes met je keuze  :D  ;)  :D 

Kijk, daar begint het al... :D

tsss, een kleine min of :D eer verborgen boodschap, verder nix :m:

:D

Link naar reactie

Hahaha de :m: boodschap was wel overgekomen :D Een :m: is zonder twijfel WAANZINNIG, echt geweldig..... 321 pk, van 0-100 in 5,4 s, die 4 uitlaten... dat lijkt me allemaal geweldig. En dan al helemaal hoe ze hier getuned worden.... Hoezo zou een Z3 een dameskappersauto zijn :D Maar het is ook zoveel duurder dan een 2.8 in aanschaf en verzekering...

Ik heb zoveel wensen. Een klassiek bmweetje lijkt me ook heel leuk, 2002 bijvoorbeeld. Of eens een opgevoerde Austin Healey sprite mk1. En ik blijf een vrouw he, kleding, schoenen, cosmetica enz blijven ook leuk...

Een :m: is een ultieme droom, maar ik kan eerder een hele fijne 2.8 rijden. Ook wel weer een voordeel... Of nog even doordieselen en dan een :m: .... blijft toch nog een moeilijke keuze....

Link naar reactie
Hahaha de  :m: boodschap was wel overgekomen  :D  Een  :m:  is zonder twijfel WAANZINNIG, echt geweldig..... 321 pk, van 0-100 in 5,4 s, die 4 uitlaten... dat lijkt me allemaal geweldig. En dan al helemaal hoe ze hier getuned worden.... Hoezo zou een Z3 een dameskappersauto zijn  :D  Maar het is ook zoveel duurder dan een 2.8 in aanschaf en verzekering...

Ik heb zoveel wensen. Een klassiek bmweetje lijkt me ook heel leuk, 2002 bijvoorbeeld. Of eens een opgevoerde Austin Healey sprite mk1. En ik blijf een vrouw he, kleding, schoenen, cosmetica enz blijven ook leuk...

Een  :D is een ultieme droom, maar ik kan eerder een hele fijne 2.8 rijden. Ook wel weer een voordeel... Of nog even doordieselen en dan een  :D .... blijft toch nog een moeilijke keuze....

Landgraaf, Woensdag 9 Maart 2005

Beste Ivo,

Vrouwen Zijn vastberaden, laten Zich niet Zomaar van de wijs [heid] af brengen.

De meesten dan. Ilona dus niet :D

Ze heeft nog nét niet voor een Coupé gekoZen maar voor een :m: is Ze "om".

Nog één MCoupé motiverend berichtje uwerZijds en:

Ilona, laat mij alvast op jouwn dromen vooruit lopen en je bij deZe van harte feleciteren met

jouwn Nieuwe aanwinst: Een Estoril Blauwe M Coupé. :m:

Hoogachtend, een weledelgestrenge Tario Mheissen.

[Die absoluut niet blij is met de in Melbourne behaalde resultaten :m:].

Link naar reactie
even iets anders: ik weet in Zwitserland een nieuwe (0 km !) :m: Coupé te koop :m:

:m:

Ennuh? Hoe kan dat dan? :m:

Link naar reactie

Zal een :m: ook niet behoorlijk wat kilometertjes kunnen lopen? Hoeveel is veel voor zo'n auto?

Ik zag wel een mooie :m: roadster staan in Schijndel, op internet, maar die heeft 167 000 km gelopen :m: Voor die prijs komt zoiets nog eens binnen bereik wanneer ik die van mij redelijk zou kunnen inruilen. Maar die km stand is wel wat hoog...

Ennuh Zedri, vrouwen zijn inderdaad vastberaden (beter gezegd koppig)... Geef je vriendin/vrouw gewoon altijd gelijk als je Z3 wilt blijven rijden.... Goed tevreden houden voor ze dingen gaan boycotten... :m:

Link naar reactie

Ilona,

167000 zou ikke niet doen, eigenlijk kun je een :m: het beste bij een duitse dealer kopen met europlus garantie of eentje particulier van de eerste eigenaar, liefst minder dan 60000km kopen voor rond de 20000-22000 euro, tel er nog 3500 euro BPM bij, dan heb je een richtprijs.

Alleen als je zoveel km moet rijden zou ik toch voor een 3.0 gaan, kosten veel minder in aanschaf (ondanks nieuwer bouwjaar) en het onderhoud, zijn ook supersnel en gaan toch wat meer km-tjes mee. :m:

OK! je hebt niet die mooie brede ronde la lopez kont maar daar houden vrouwen toch niet zo van dacht ik :D

groet,

Pierre

PS Heb al gelezen over :m: S50 motoren met rond de 200.000 km op het klokkie :m:

Link naar reactie

Hoi Pierre,

Vrouwen zijn inderdaad niet dol op een dikke kont, maar meestal gaat het dan om hun eigen kont... Vrouwen zijn vaak onzeker over hun eigen figuur, maar dat is jullie vast allemaal wel bekend.

Maar ik vind het bij een :m: of een Porsche wel errug gaaf... Ik vond 167 000 km ook wel veel. Al zullen ze misschien toch ook wel wat aan kunnen. Maar dan schaf ik liever niet eentje aan met zoveel kilometers, maar rijd ik ze er zelf wel op. Goed onderhouden en doorrijden en genieten zolang er vertrouwen in heb...

De prijzen in Duitsland die je opgeeft vallen me dik mee, maakt me heel blij :m: Dat is komt nog wel eens binnen bereik. Wat doorsparen, eerst mijn eigen auto particulier verkopen. En dan Duitsland maar eens ingaan. Ik heb het toch wel gehad met autoverkopers... Bedankt voor je tip!!!

En de kilometers.... Ik heb een aantal sollicitatie's lopen voor (leuker) werk dichterbij. En ik ben druk bezig veel van mijn boeken te verkopen via marktplaats, gaat ook in het :m: spaarpotje :m:

Groetjes,

Ilona

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.