Ga naar inhoud

ben ik de eerste


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dankjulliewel!!!

25, mooie leeftijd als zeg ik het zelf :birthday:

Pffff, lange dag gehad hoor! was er om 6 uur uit (normaal rond 8) en daarna vol goede moed vertrokken. Alles ging redelijk voorspoedig ware het niet dat ik vanaf de A4 rechts in plaats van links was gegaan. Nou is dat niet zo heel erg maar in het plaatsje waar ik toen terecht kwam zat ook een Daimler Strabe en een McDonalds zoals stond aangegeven op de beschrijving! Maar goed, na een half uurtje toch op de plaats van bestemming en voor ik het wist was die pruttel Remus er onder vandaan en blonk er een prachtig gemonteerde nieuwe uitlaat onder!

Weinig last gehad van de sneeuw gelukkig dus de uitlaat is al goed warm geworden (zit nu zo'n 500km alweer op). Qua geluid maakt het (nog) niet zoveel uit met de remus, maar de looks zijn toch stukken beter...

Verjaardag nog niet echt gevierd, dat komt zaterdag!

Nogmaal allemaal bedankt voor de felicitaties en foto's volgen, de wagen ziet er nu namelijk uit alsof 'tie mee heeft gedaan aan een rally :birthday:

Link naar reactie

gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe aanwinst!!! groet patrick

Link naar reactie

Uhm Ivo

Weinig last gehad van de sneeuw gelukkig dus de uitlaat is al goed warm geworden (zit nu zo'n 500km alweer op). Qua geluid maakt het (nog) niet zoveel uit met de remus, maar de looks zijn toch stukken beter...

ligt die Remus daar nog? Neem niet aan dat je hem hebt mee terug genomen? :D

Link naar reactie

Jawel, die heb ik zeker nog en zal ik ook gewoon verkopen. Het probleem was dat 'tie bij mij door een amateur is geplaatst en ik het makkelijker vond er direct een nieuwe onder te doen dan die remus opnieuw te laten ophangen.

Mochten er geinteresseerden zijn: Het is geen doe het zelf klus en de uitlaat is 5 jaar oud, de eindstukken zijn nog heel netjes en qua geluid is het gewoon een mooie brom. Prijs valt altijd over te praten :D

Voor foto's kan je hier kijken. (op de 1 na laatste foto zie je dat 'tie niet netjes valt maar wel dat het qua looks er prima uit ziet.)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.