Ga naar inhoud

Binnenbekleding koffrbak Z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op zoek naar binnenbekleding van de kofferbak van de Z3? Ik heb er een over na de aanschaf van een kofferset. De binnenbekleding past in de kofferbak van iedere Z3.

• Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatst:

Lijkt me wel wat voor mij. Het is een bekleding voor alleen de kofferklep? Maar: ik heb ook een kofferset, past die niet meer samen met de binnenbekleding?

Geplaatst:
Lijkt me wel wat voor mij. Het is een bekleding voor alleen de kofferklep? Maar: ik heb ook een kofferset, past die niet meer samen met de binnenbekleding?

Het is niet de bekleding van de kofferklep, maar van de bovenzijde van de kofferbak. Die hoort er origineel ook in te zitten. Heeft dus geen invloed op de ruimte voor de kofferset.

Geplaatst:
Niet deze, dus :wub:

Nee, maar op de foto wel goed te zien wat ik bedoel. :thumbup: Het is de bekleding gefixeerd met de zwarte borgpennetjes en de uitsparing voor de kofferbakverlichting.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen