Ga naar inhoud

Werkplaatshandleiding/CD Z3 2.8 '97


Jos

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Gast Felix (Z3 2.8)
Jos,

Je kunt mijn "veiligheidsbackup" :P op CD-ROM wel eens lenen. Dit is de zgn. TIS CD met daarop alle reparatiehandelingen en onderdelen etc...

;)

Bestaat er voor mij de mogelijkheid om deze CD te kopieren ? Ik heb zojuist een bod gedaan op een Duitse cd (volgens mij vergelijkbaar) via e bay omdat ik zelf een cd wisselaar achterin wil monteren.

mvg, Felix Zwetsloot

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Gast Roelant (randavaneijk@hotmail.co

Ik heb de website niet bij de hand, maar er is een Amerikaans bedrijf dat allerlei auto-technische boeken en CD's heeft.

Ik heb de papieren Z3 repair-manual en BMW TIS CD's. Om een of andere reden is dat spul veel makkelijker te krijgen in het buitenland.

Ga er eens lekker voor zitten en surf: heb ik nu net gedaan en 30 seconden later: www.bentleypublishers.com (voor de papier versie). CD's komen ook uit de States.

Succes,

Roelant

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 jaren later...

Op www.werkplaatshandboek.nl staan amerikaanse boeken van chilton 1 van de bmw 3 serie (inclZ3) 1995 1998 en 1 van bmw 3 serie (incl Z4) 1999-2005. Voor de Z3 zal ik het ene boek nodig hebben en voor de m43 tu motor waarschijnlijk het ander boek. Klopt dit?

Heeft iemand ervaring met deze boeken? ( twee boeken samen is toch weer een dure grap).

Ps, dit topic isvervallen maar toch noch actief?

Link naar reactie
Op www.werkplaatshandboek.nl staan amerikaanse boeken van chilton 1 van de bmw 3 serie (inclZ3) 1995 1998 en 1 van bmw 3 serie (incl Z4) 1999-2005. Voor de Z3 zal ik het ene boek nodig hebben en voor de m43 tu motor waarschijnlijk het ander boek. Klopt dit?

Heeft iemand ervaring met deze boeken? ( twee boeken samen is toch weer een dure grap).

Ps, dit topic isvervallen maar toch noch actief?

Hmmmm... interessante link: www.werkplaatshandboek.nl, maar mijn PC kent die niet.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Gast Guest_Corine_*
Jos,

Je kunt mijn "veiligheidsbackup" :thumbup: op CD-ROM wel eens lenen. Dit is de zgn. TIS CD met daarop alle reparatiehandelingen en onderdelen etc...

:m:

Beste Ivo,

Ik ben een gebruiker van het Z3 forum, hoewel ik er lang geen gebruik van gemaakt heb. Mijn wachtwoord vergeten, formulier ingevuld, maar nog geen e-mail ontvangen.

Volgens mij heb ik (minstens) een lekke koppakking. Heb je tips of trucs voor mij? Graag zou ik snel en uiteraard tegen lage kosten weer willen rijden met mijn Z3. Het is mijn meest praktische en betrouwbare auto. Hulp van bevriende autoliefhebbers kan ik krijgen, maar zij hebben weinig verstand van BMW's / Z3's

Ik heb net het Bentley werkplaatsboek besteld voor o.a. de Z3, verzending gewoonlijk binnen 2-3 weken. Dat duurt natuurlijk te lang.

Op het internet kwam ik bovenstaand bericht tegen. Het is van lang geleden. Mag ik misschien de CD ook eens lenen?

Ik kijk uit naar je bericht.

Veel groeten,

Corine Bakker

corine punt m punt bakker at hetnet punt nl

Link naar reactie

corine, pas je emailadres even aan..... anders ontvang je binnenkort meer en meer spam email.

bijv.

corine punt m punt bakker at hetnet punt nl

grtz ralf

EDIT: Goede tip, Ralf. Done, R.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Heb je nog IVO???

Ik probeer je te mailen, maar je inbox is vol!

Link naar reactie

Voor een ieder die een beetje handig is met z'n computer: je kan de TIS CD downloaden van de nieuwsgroepen van je provider (mits je een beetje fatsoenlijke provider hebt). tis ff zoeken (lol), maar dan heb je ook wat.

Er zijn ook forums op internet waar staat hoe downloaden van nieuwsgroepen werkt. Op die forums kom je trouwens weer een heel ander slag mensen tegen :schater:

Link naar reactie
  • 6 jaren later...

Ik heb gezocht op het forum en dit lijkt de beste topic om mijn vraag kwijt te kunnen.

Vandaag had ik bijna de dure Bentley Service Manual besteld. Gelukkig zag ik op tijd dat deze niet de M43 motor behandeld, en die heb ik dus juist nodig!

Wat is een goede manual waarin met name de M43 motor staat?

E.e.a. benodigd voor het zelf vervangen van een koppakking.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.