Ga naar inhoud

Verbruik van 2.8 ook nog leuk...?


Ilona1977

Aanbevolen berichten

Al vanaf de introductie was ik verliefd op de Z3 :) , steeds riep ik dat ik ooit eentje zou bezitten... Nu heb ik besloten dat ik die droom maar eens waar moet maken. Nu nog geen kids enz enz. Degelijk kan later wel weer, misschien B) Hij gaat er dus komen, maar welke? Mijn hart zegt een 2.8, 6 cilinders met lekker vermogen. Mijn portemonnee geeft de voorkeur aan een 1.9 aangezien ik een 320d gewend ben...

Is een 2.8 echt een zuipschuit? Of is het alles waard? Is een 1.8, 1.9 of 2.0 een goed alternatief or should i go for the real thing...

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Welkom hier Ilona :)

Er is natuurlijk maar 1 echt real thing, en dat is een :D B)

Maar een 2.8 lijkt me een goed alternatief. Verbruik zal zo rond de 1:10 en 1:9 liggen denk ik, met de :m: haalt mijn vriendin 1:9 ongeveer :D

Wil je de Z3 als alternatief voor de 320d gaan gebruiken, of voor erbij :)

Link naar reactie
Gast Gast_Ilona1977
Welkom hier Ilona  :D

Er is natuurlijk maar 1 echt real thing, en dat is een :D  ;)

Maar een 2.8 lijkt me een goed alternatief. Verbruik zal zo rond de 1:10 en 1:9 liggen denk ik, met de  ;) haalt mijn vriendin 1:9 ongeveer  :D

Wil je de Z3 als alternatief voor de 320d gaan gebruiken, of voor erbij  :m:

Nee de 320d gaat dan weg, anders kan ik het helemaal niet betalen :rolleyes: Die diesel is absoluut een fijne auto, maar als iemand wil ruilen kan ik daarmee wel leven. Dan zal ik er een strikje om doen ;)

Een :D is natuurlijk helemaal het einde, maar wel errug duur, of beter: veel geld om er eentje te bemachtigen... Inderdaad is dat the real thing...

Wel leuk om te lezen dat het verbruik nog wel wat meevalt... Die diesel maar eens kwijt zien te raken...

Link naar reactie
Welkom hier Ilona  :)

Er is natuurlijk maar 1 echt real thing, en dat is een :m:  :lol:

Maar een 2.8 lijkt me een goed alternatief. Verbruik zal zo rond de 1:10 en 1:9 liggen denk ik, met de  :m: haalt mijn vriendin 1:9 ongeveer  ^_^

Wil je de Z3 als alternatief voor de 320d gaan gebruiken, of voor erbij  :D

Nee de 320d gaat dan weg, anders kan ik het helemaal niet betalen :D Die diesel is absoluut een fijne auto, maar als iemand wil ruilen kan ik daarmee wel leven. Dan zal ik er een strikje om doen :D

Een :m: is natuurlijk helemaal het einde, maar wel errug duur, of beter: veel geld om er eentje te bemachtigen... Inderdaad is dat the real thing...

Wel leuk om te lezen dat het verbruik nog wel wat meevalt... Die diesel maar eens kwijt zien te raken...

Ilona welkom op het forum,

Om maar met de deur in huis te vallen ik heb mijn z3 2.8 te koop, hij is zwart met zwart leren M interieur, en verder alle denkbare opties mocht je vragen hebben over hoe en wat dan hoor ik het graag. Vraagprijs 22500,--

reden waarom ik hem verkoop is dat ik graag een M wil gaan kopen

grt sander

Link naar reactie
Beestje hier krijgt ook alleen 98 of v-power, wil alleen het beste en voor die paar cent meer of minder.... :D

Ik rij er elke dag in, en maak best wat kilometers, enne dan gaan die 'paar cent' heel aardig in de papieren lopen hoor. Het zou misschien wel beter zijn, maar tja, het blijft zo'n ongrijpbaar effect. Het is net Zymol wax. Het is goed spul, maar haal je er je centjes uit??

:D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.