Ga naar inhoud

Lampje van de airbag is plots gaan branden.


barteke

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daarnet is plots het lampje van m'n airbag aangegaan. Is dit een veelvoorkomend probleem? Gewoon laten resetten of moet ik ergens iets nakijken?

Ik lig er nu niet echt wakker van dat die airbag misschien niet werkt nu maar dat lampje op m'n instrumentenbord stoort echt wel! :fiew:

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Zal ik iets zeggen over het gebruik van de zoekfunctie op dit forum. Dat dit op de meeste vragen direct antwoord geeft.

Nee ik doe het maar niet. :rolleyes:

Geplaatst:

oeps.... m'n neus eraf :rolleyes:

Geplaatst:
Zal ik iets zeggen over het gebruik van de zoekfunctie op dit forum.

zou wel een beetje flauw zijn :rolleyes:

Geplaatst:

Ik had me ook een beetje verkeerd uitgedrukt hoor... eigenlijk weet ik ook wel wat de meest voorkomende pannes aan een airbag zijn. Maar waar ik echt minder van weet is "Hoe en met wat ressetten"

Kan ik die apperatuur niet zelf aankopen? Ik zie dat ze vanalles verkopen voor BMW maar ik zie in het bos de bomen niet meer.

Zeg nu niet ...Ga naar de garage want dan is de lol er voor mij af. Ik doe ALLES zelf. Enige wat ik graag weet is welke kabel kopen, welke software, ...

Alvast bedankt

En m'n excuses als hierover al gepraat is. Mischien weet ik dan toch de zoekfunctie niet te gebruiken :unsure:

Thx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.