Ga naar inhoud

SPIEGELS


Gast Gast_Z3 coupe' freak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Gast_Z3 coupe' freak

ja 1 kieuw met intact chroom stripje die kerel waar huub is geweest had er nog 1 door de klap was de redchtse verdwenen hij stuurt alles op spiegel binnenspiegel middenconsole met metertjes en kieuw spiegels en kieuw kosten 150e metertjes weet ik nog niet

Link naar reactie
ja 1 kieuw met intact chroom stripje die kerel waar huub is geweest had er nog 1 door de klap was de redchtse verdwenen hij stuurt alles op spiegel binnenspiegel middenconsole met metertjes en kieuw spiegels en kieuw kosten 150e metertjes weet ik nog niet

Ga je de metertjes ook monteren? Ik zoek al een tijd naar een manier om een olietemp meter te monteren. Geen idee hoe ik dat zou moeten doen (met name de sensor uiteraard dan.)

Link naar reactie
Gast Gast_Z3 coupe' freak

ja waarschijnlijk wel ja! ik heb een kennis die een bmw sloperij heeft die kan dat wel maken voor me en ik heb gevraagt wat nieuwe M spiegels kosten icl motors en glaasjes 670e!!! dus nu heb ik ervast 1 want 100e vind ik geen geld

Link naar reactie
Vooral het deel met het opbergvak, mag ook zwart zijn.

Sledge, dat was jij toch, die iets moest hebben van het opbergvak achter de stoelen? De deksel? Ik heb nog steeds dat windscherm te koop, maar inderdaad, dat spul hoeft daarbij niet zo nodig verkocht te worden. Tzt moet je dat maar eens van me aanpakken. Gratis, bedoel ik. Komt vast nog wel een meeting. Als je haast heb zal ik het moeten opsturen. In dat geval graag de verzendkosten voor jou. Groet, Rob.

Link naar reactie

Ik heb rolbeugels geplaatst en heb daarmee een ander opbergvak gekregen. Het windscherm dat ik had is nu niet meer bruikbaar (past niet meer en is te koop) en "oud" opbergvak-met-deksel (plus nog wat spul) heb ik over. Als jij dus op zoek bent naar het opbergvak en/of deksel kun je dat krijgen. Ik meen dat jij me destijds daarom vroeg.

Link naar reactie
Klopt helemaal, het gaat om het volgende onderdeel:

046-bmw_rollhoops.jpg

De middelste deksel: 51-16-8-407-985

Sledge, we praten langs elkaar heen, vrees ik.

Ik heb een opbergvak over dat geschikt is voor een Z3 zónder rolbeugels.

Wat je op de foto hierboven laat zien heb ik dus niet!

Ik zal bij "Foto's" een fotootje plaatsen. Kun je zien wat ik bedoel.

Groet,

Rob.

Link naar reactie

@ ivodl, ik denk wat mensen vooral afschrikt, is de bevestigings methode, die is beetje ingewikkelder dan de eerste versies. Die van mij was namelijk zo verkocht, terwijl hij er later opstond, dan die van Rob.

Misschien kun je een beknopte inbouwhandleiding eraan toevoegen. Daarnaast:

- Eenvoudige installatie

- Tweede generatie windscherm

- Stevige constructie

- Diefstal beveiligt

- Neerklapbaar model (????)

Link naar reactie
Het windscherm dat ik had is nu niet meer bruikbaar (past niet meer en is te koop)

Hoi Rob,

Dat windscherm past volgens mij wel gewoon bij mij op de Z, ik heb in ieder geval wel interesse.

jij hebt hetzelfde model als mij (Facelift) dus neem aan dat ik niets hoef aan te passen, ik heb aan beide zijde een klein dopje naast de stoelen die eruit kunnen om vervolgens het windscherm te plaatsen (toch? of heb ik het mis).

Groet André

Link naar reactie

Ik weet bijna zeker dat het past. Maar misschien hebben de anderen daar een andere mening over? Ik hanteer een mooie prijs voor leden van het Forum. Mail me anders even via dit board. Vanavond laat kan ik antwoorden, ben de avond weg.

Link naar reactie
Ik weet niet zeker of andre DIT topic al heeft gezien? Lijkt mij vrij compleet.

Thanx

Rob ik neem genoegen met alleen het scherm, de rest heb ik al en is bij mij nog heel, misschien dat je daar nog iemand een plezier mee kunt doen waar een en ander van is beschadigd oid.

Omgeving Deventer?

Mail me anders maar even hoe of wat via de normale weg.

Andrededeugd@planet.nl

Groet André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.