Ga naar inhoud

inkoopactie veerpootbrug


ERWIN

Aanbevolen berichten

http://www.carfantasy.nl/z3/wiechers-sport...a9aeaf98d38f48d

Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar de veerpootbrug die onder mijn motorkap zou passen. Dit is ongeveer wat ik zou plaatsen. ziet er mooi afgewerkt uit en zal waarschijnlijk wel degelijk materiaal zijn. Nu vroeg ik mij af of er nog liefhebbers zijn en hoe we dit best aanpakken om een betere deal te bekomen. Eventueel rechtstreeks bij wiechers? alle hulp welkom, grtz, Erwin.

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb vorige week net een veerpootbrug bij Stroeve Motorsport in Hardenberg gekocht. (www.stroevemotorsport.nl)

Past onder mijn motorkap van een Z3M Roadster. Kostte me € 145,= euri excl verzendkosten.......

Frank

Link naar reactie

Ik zou het graag in carbon houden omdat het minder opzichtig is. Heb ook die van innoparts bekeken maar de flenzen waarmee de veerpootbrug vastgezet is lijken mij wat zwaar van uitvoering en daardoor een beetje te. Voelt natuurlijk bij iedereen anders aan. De wiechers is mooi afgerond en de bevestigingen zeer subtiel. De prijs darentegen niet. Daarom de inkoopactie, laat maar weten wat jullie denken, we zien wel wat er uit de bus komt. Iedereen kan dan alsnog beslissen of ze meedoen of niet als het type veerpootbrug éénmaal vast staat tegen een bepaalde prijs. Kan iemand helpen bij prijs bekomen bij innoparts of wiechers of iemand nog een andere carbon veerpootbrug gezien?

Frank, was de veerpootbrug in carbon? heb je zoja een foto dat je kan plaatsen? alvast bedankt.

Link naar reactie

Nu ik het zo zie breng je me ook aan het twijfelen, als je de closeups ziet is het mooi, maar nu ik een totaalbeeld zie valt het wat tegen. Het is toch die veerpootbrug waar ik het over heb hé?

Link naar reactie

Heb net eens het oude topic bekeken en er staat nog een oud type op met de ronde flens over drie bouten. Je laatste foto is de carbon versie en die is toch al mooier als de alu versie, maar je hebt een punt met het feit dat het lijkt alsof er een stuk tekort is. Hoe pakken we dit aan, ken jij iemand die prijs kan aanvragen bij beide merken en vanaf hoeveel stuks er iets van de prijs af kan? Misschien dat we dan al een keuze kunnen maken op basis daarvan. Mijn duits is beneden alle peil, daarmee dat ik er zelf niet zal aan beginnen.

Link naar reactie

Natuurlijk, is voor mij geen probleem, alleen goed opletten wie wat wil dan, zodat alles klopt éénmaal de bestelling doorgaat. Op die mannier geraken we idd al gemakkelijker aan een aantal veerpootbruggen. Ik verwacht ook niet teveel, maar het leek me leuk om eens een rondvraag te doen op het forum, misschien sparen we zo de verzendkost uit, altijd meegenomen. Maar hoe dit alles in goede banen moet geleid worden, daar heb ik natuurlijk geen verstand van. Zo leert een mens ééns iets bij hé. -_-

Link naar reactie
Frank, was de veerpootbrug in carbon? heb je zoja een foto dat je kan plaatsen? alvast bedankt.

Erwin,

Nee, niet in carbon, maar in aluminium.

Enne, hoezo opzichtig? Ik rij altijd met de motorkap dicht :kisstogether:

Link naar reactie
Carbon veerpootbrug van Innoparts is heel erg netjes en weegt echt niets! Probeer een prijsje te maken bij Ruud anders?

denk dat ruud voor mij iets te ver af is, maar als hij een mooie prijs kan maken en opsturen, dan misschien? hoeveel betaalde jij voor de carbon veerpootbrug als ik vragen mag?

Link naar reactie

let eventueel met S54 wel even op of het past. Zelf namelijk problemen mee gehad. Nu de wiechers racing en die past.

Link naar reactie

ik rij met de S50 versie, normaal zou zowel de innoparts als de wiechers onder de kap moeten passen zonder hier of daar tegenaan te komen (motor of motorkap). verbeter mij als ik het mis voor heb.

Link naar reactie

inkoopacties zijn blijkbaar niet zo gemakkelijk in elkaar te steken. ik ging bij wiechers aankloppen en werd tot 2 maal doorverwezen naar een ander persoon om dan te horen dat ik bij nog iemand anders moest zijn die misschien bij aankoop van 25 veerpootbruggen een korting kon geven. :thumbup: .

zie mailtje hieronder.

Hello Erwin,

Thank you for your interest in one of our products.

We don`t sell our products directly to the enduser.

I recommend that u contact stroeve motorsport.

Maybe he can make you a special price for 25 braces if you do a groupbuy.

zover zie ik die inkoopactie niet gaan. ik persoonlijk ga toch voor de wiechers sport racingline in carbon uitvoering gaan. heb nog gekeken naar de carbon van innoparts, maar dit blijkt een volledig in aluminium veerpootbrug met een afwerkingslaagje rond de halter in carbon. dit is niet wat ik in gedachten had. ga bestellen bij car fantasy.nl, de prijs is dezelfde als op de site van wiechers zelf. bedankt aan allen die toch reacties plaatsten op deze inkoopactie. :sleepy:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Zonet mijn veerpootbrug ontvangen en onmiddellijk gemonteerd. Ga straks wat foto's op mijn topic plaatsen. Nog niet mee gereden, het is hier aan het onweren en ik zie het niet zitten om daardoor te rijden om eens te zien of er een merkbaar verschil is. Daar kom ik dus later nog op terug. De veerpootbrug is wel prachtig gemaakt, net als ik het voor ogen had. :huh:

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.