Ga naar inhoud

Juiste formule


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Pffffffffff toch wel errug strak die wielen.

Iemand ervaring mee dat zijn vriendin dagelijk met 18 of 19"inch rondrijd?

Is het nog heel?

Dit is toch wel gaaf, die beugel zijn toch ook wel mooi, zijn dit originele, of zijn die niet bij de dealer te krijgen.

André

Link naar reactie
Pffffffffff toch wel errug strak die wielen.

Iemand ervaring mee dat zijn vriendin dagelijk met 18 of 19"inch rondrijd?

Is het nog heel?

Dit is toch wel gaaf, die beugel zijn toch ook wel mooi, zijn dit originele, of zijn die niet bij de dealer te krijgen.

André

Het zijn idd de Hartge Classic wielen, erg prijzig zover ik weet (Rob spreek je verjaardagsgeld aan!!) zoals bij alle tunerwielen tussen de 700 en 1000 euro per

stuk, sec voor de wielen. Een alternatief is de AEZ Bimo of een RH wiel dat er sterk op lijkt. Alleen stukken goedkoper, kijk maar op mijn fotosite naar de foto´s van de touring daar stan e AEZ wielen nog op.

En ja je vriendin daarmee op pad sturen, ................ :D

Die rolbeugels zullen ook wel van Hartge zijn, zijn er origineel alleen in het zwart.

Bedenk wel de enige rolbeugels die daadwerkelijk een functie hebben zijn die van Schnitzer en Alumex, al het andere niet :lol:

Link naar reactie
Gast Gast_sander
Pffffffffff toch wel errug strak die wielen.

Iemand ervaring mee dat zijn vriendin dagelijk met 18 of 19"inch rondrijd?

Is het nog heel?

Dit is toch wel gaaf, die beugel zijn toch ook wel mooi, zijn dit originele, of zijn die niet bij de dealer te krijgen.

André

Het zijn idd de Hartge Classic wielen, erg prijzig zover ik weet (Rob spreek je verjaardagsgeld aan!!) zoals bij alle tunerwielen tussen de 700 en 1000 euro per

stuk, sec voor de wielen. Een alternatief is de AEZ Bimo of een RH wiel dat er sterk op lijkt. Alleen stukken goedkoper, kijk maar op mijn fotosite naar de foto´s van de touring daar stan e AEZ wielen nog op.

En ja je vriendin daarmee op pad sturen, ................ :cooltext:

Die rolbeugels zullen ook wel van Hartge zijn, zijn er origineel alleen in het zwart.

Bedenk wel de enige rolbeugels die daadwerkelijk een functie hebben zijn die van Schnitzer en Alumex, al het andere niet :smart:

zeg pierre, als je op de site van AEZ kijkt, staat de Bimo er niet in 19 inch op.

hij lijkt er inderdaad veel op, een goeie / voordelige optie dus, enig idee wat je dan kwijt bent voor 19 inch excl banden ??

sander

Link naar reactie
Bedenk wel de enige rolbeugels die daadwerkelijk een functie hebben zijn die van Schnitzer en Alumex, al het andere niet

Lekker! Ik heb me daar toch een geld betaald voor mijn BMW boogjes! :cooltext:

Ik wist dat inderdaad ook niet. Toch een beetje 'gevaarlijk' dat ze die erop zitten als dat alleen maar voor de sier is. Als je op zandvoort gaat rijden is het voor sommige races/trackdays een eis dat je of een rolkooi of (in het geval van cabrios) rolbars hebt. Lekker als die dan niet blijken te werken.

Je hebt het een keer in de nederlandse F3 kunnen zien dat een rolbeugel afbrak terwijl de wagen op zijn rug over het asfalt schoof. De coureur brak wel zijn nek.

Link naar reactie

Moet je toch voor de hartge gaan :angry: sorry ook niet

E63_00.jpg :

Maar waarom niet deze voorgeschreven maten,??voor de Z3

8.5 x 18'' offset 40 with 225 / 40 ZR 18 front

8.5 x 18'' offset 40 with 255 / 35 ZR 18 rear

Link naar reactie
Bedenk wel de enige rolbeugels die daadwerkelijk een functie hebben zijn die van Schnitzer en Alumex, al het andere niet

Lekker! Ik heb me daar toch een geld betaald voor mijn BMW boogjes! :angry:

Die originele van BMW zijn natuurlijk ook functioneel :huh:

Gelukkig!

Link naar reactie
Nog een vraagje, je had mij laatst wat maten en getalleen doorgegeven op het forum, ik kan ze alleen niet meer vinden??? :angry: Weet iemand ze nog te vinden?

Sledge bij Sound tuning :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.