Ga naar inhoud

Chrome strip dorpel

Aanbevolen berichten

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Bij de dealer, kies maar welke je wil:

ODIzNzNfcA==.png

Ik denk dat je nummer 1 zoekt, twee onderdeelnummers een links een rechts.

Geplaatst:

Er bestaan dus ook chromen instaplijsten met de tekst Individual!

Onze ZZZ is een Individual uitvoering, maar heeft instaplijsten met Roadster tekst :thumbup:

Extra optie? :thumbup:

Geplaatst:
Onze ZZZ is een Individual uitvoering, maar heeft instaplijsten met Roadster tekst :lol:

Is een "individual" niet zo model die een "naam" krijgt, zoals deze lijst? Door een optie uit het Individual aanbod (bijv. een kleur) te kiezen wordt het geen "Individual" in de ogen van BMW en dus geen "individual" dorpels?

Als Ralf ons verteld welke dorpels hij in zijn "American Style" heeft weten we het :thumbup:

Geplaatst:

je moet in ieder geval zon ding bestellen die chrome strip is niet los verkrijgbaar voor zover ik weet... ik heb het ook besteld bij ons op de zaak en moest helemaal bestellen...

tip: bestel ook een zakje van die plastic dingen die je in het chassis klikt... die braken bij mij af tijdens het monteren dus een reserve is geen luxe!!!

(of ik kan niet monteren dat kan ook natuurlijk) :blink:

Geplaatst:
Door een optie uit het Individual aanbod (bijv. een kleur) te kiezen wordt het geen "Individual" in de ogen van BMW en dus geen "individual" dorpels?

Je hebt waarschijnlijk/zoals zo vaak gelijk, denk ik. :blink:

Kleur (Sepia Violet) en bekleding (paarse accenten, o.a. handremhoes en -handgreep, hoes schakelpook en biezen rondom de stoelen) zijn Individual, maar de uitvoering heeft geen Individual-benaming uit de lijst.

Dus geen Individual instaplijsten. :m:

Geplaatst:

Nou, soms zijn dingen simpeler dan ik dacht... moest gister de M Coupe ophalen bij de garage en direct de strips voor de roadster besteld.

Komende dinsdag kan ik ze ophalen, ben wel 90euro lichter. Dat dan weer wel.

Geplaatst:

Is het nou inderdaad compleet of toch alleen de alu strips

Geplaatst:

Gister opgehaald bij de dealer, 90euro voor twee dorpel strips, viel me mee.

Het zijn de complete plastic dorpels met chrome/alu "roadster" strip erop.

Erin zetten is mij gelukt, wat wel aangeeft dat het eenvoudig moet zijn :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen