Ga naar inhoud

armsteun en heldere knippers


Gast Gast_Z3 coupe' freak

Aanbevolen berichten

Gast Gast_Z3 coupe' freak

heeft er iemand ervaring met een armsteun maken in een z3? heb op de site van bartho braat gekeken en die van de e46 vind ik wel netjes maar het lijkt mij dat je dat zelf ook kunt maken? en ik zag een foto hier van 1 van jullie met koplampen met heldere knippers waar kan ik die halen en misschien de prijs? en angeleyes iemand ervaring mee? alle informatie is van harte welkom! gr patrick

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Huub is diegene die de angel eyes heeft gemonteerd, en er loopt een groot topic in de doe-het zelf lounge.

Ikzelf heb een armsteun van leather Z de Mark1 en die bevalt goed. Ook over de andere armsteunen zijn wel topics te vinden.

Heldere blinkers zijn vaak op Ebay te vinden oid. Het mooiste is om dan ook je oranje knipperlichtjes te vervangen door silvervision, dan heb je niet van die spiegeleieren.

Link naar reactie
Huub is diegene die de angel eyes heeft gemonteerd, en er loopt een groot topic in de doe-het zelf lounge.

Ikzelf heb een armsteun van leather Z de Mark1 en die bevalt goed. Ook over de andere armsteunen zijn wel topics te vinden.

Heldere blinkers zijn vaak op Ebay te vinden oid. Het mooiste is om dan ook je oranje knipperlichtjes te vervangen door silvervision, dan heb je niet van die spiegeleieren.

ja dat is zo heb je misschien een link voor me van die knipperlichten?

Link naar reactie
Ow lekker dan, ik had net iemand op de mail die link gegeven, ik dacht zit toch niet in het DHZ-topic, dus dan hoeft die zich niet speciaal te registreren. Nu dus wel... ;)

precies, daar is de DHZ lounge nou precies voor bedoeld :D :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.