Ga naar inhoud

stekertje middenconsole achter

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand wat dit voor stekertje is ???

IMG_0257.JPG

het zit achteraan van de midden console onder het opberg vakje, dus achter de handrem enzo.

ik heb geen idee wat het is.

• Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Bij mij zit daar de knop voor de achterruitverwarming voor mijn hardtop...... Maar of dat dat stekkertje voor die knop is?

F

Geplaatst:

Allebei stekkers voor de achteruit verwarming indien je een hardtop plaatst. De zzz is grotendeels voorbereid qua bedrading. De kleine witte is van de facelift uitvoering, de zwarte grote van de oudere modellen. Zijn dus verschillende soorten schakelaars.

Groet

Leon

Geplaatst:

Dankjewel. Maar waar gaat die bedrading dan naartoe? Ik heb nergens een knop. Ik denk dat dat voor de topicstarter ook geldt.

Geplaatst:

facelift, mijn auto is nog pre facelift... :rolleyes:

maar goed achteruit verwarming dus...

ok, dacht misschien dat er iets was losgeschoten oid...

dus gewoon terug stoppen en me er niet druk over maken...:rolleyes:

Geplaatst:

Hoi Luitjes,

Die stekkers zijn dus voor de schakelaar van de achteruitverwarming schakelaar, deze gaat via de kabelboom naar de achterzijde aan de bestuurderskant. Hier zit wederom een stekker, met een soort verloopkabeltje die bij je hardtop bevestigingset zit gaat die naar een soort "passingring" die ook aan de onderzijde van de hardtop zit.

PS kan best wezen dat de pre-facelifts ook al een kleine stekker hebben, maar dat wist ik niet zeker vandaar dat ik alleen facelift en de oudere modellen heb genoemd.

Groet

Leon

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen