Ga naar inhoud

Verlichting, speakers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

in het kader van de voorjaarsopruiming, die extra interieurset vreet nogal wat ruimte. :thumbup:

- set standaard achterlichten voor PFL (widebody) Z3 roadster, prima conditie: EUR 20

- set oranje zijknippers voor Z3: gratis afhalen, of opsturen tegen verzendkosten

- set van 6 originele speakers voor Z3, plus complete kabelboom met alle connectoren: EUR 90

Verzendkosten zijn bij TNT 6.75 voor alles <10KG; afhalen kan in de regio Hoofddorp/Haarlem. Voor meer info of :thumbup: : stuur een PM!

En voor de bezitters van versleten stoelen of een stoffen interieur: binnenkort heb ik een set zwartleren stoelen in de aanbieding...

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
- set oranje zijknippers voor Z3: gratis afhalen, of opsturen tegen verzendkosten

oh jee, even Simone's user blocken... :rolleyes:

Geplaatst:
oh jee, even Simone's user blocken... :thumbup:

Ja, ze is nogal bang dat die dingen er gewoon gaan afvallen en er dus een schaarste komt in oranje knippers :thumbup:

Geplaatst:

Advertentie aangevuld.

Net een :thumbup: stuur op de kop getikt, dus binnenkort is het standaard stuurwiel (dat echt in 'als nieuw'-staat verkeert) beschikbaar...

Zodra het nieuwe interieur ingebouwd is (en het oude dus 'per direct leverbaar' is) plaats ik daarvoor wel een nieuwe posting, mét :thumbup:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Schopje....

Niemand die de vakantietijd wil gebruiken om z'n speakers te vervangen?

Geplaatst:
in het kader van de voorjaarsopruiming, die extra interieurset vreet nogal wat ruimte. :muur:

- set standaard achterlichten voor PFL (widebody) Z3 roadster, prima conditie: EUR 20

- set van 6 originele speakers voor Z3, plus complete kabelboom met alle connectoren: EUR 90

Verzendkosten zijn bij TNT 6.75 voor alles <10KG; afhalen kan in de regio Hoofddorp/Haarlem. Voor meer info of :nasty: : stuur een PM!

En voor de bezitters van versleten stoelen of een stoffen interieur: binnenkort heb ik een set zwartleren stoelen in de aanbieding...

Hallo,

Ben je nog in het bezit van de deurspeakers,ik zoek namelijk de middentoners

groetend smidje

Geplaatst:

De set is er nog: 6 speakers plus complete kabelboom...

Verkoop 't liefst de hele set in één keer, maar een PB met wat je ervoor over hebt mag altijd :muur:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen