Ga naar inhoud

trekhaak

Aanbevolen berichten

• Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

zoek je ook nog een caravan?

Geplaatst:
Z3 met een trekhaak? Nog nooit gezien :thumbup:

Even zoeken op het forum met als trefwoord "trekhaak" en je vindt niet alleen foto's maar ook nog verwijzingen naar een OEM trekhaak, schema's en volgens mij is er ook eens een montagehandleiding voorbij gekomen. Niet iedereen is er van gecharmeerd natuurlijk, maar ja.... 't blijft wat je zelf mooi/handig/stoer vindt natuurlijk. Hoeft niet perse voor een reuze caravan te zijn, kunt er ook een fietsdrager opzetten of zo.

Zoekresultaatlinkje (blijft dat zo werken?)

Geplaatst:
Z3 met een trekhaak? Nog nooit gezien :thumbup:

Ik wel!

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Men neme google.. rammen BMW Z3 trekhaak in het zoekveld.. en we krijgen het bovenstaande..

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Ja zeker.. heel handig!!

Ik zou niet zonder google kunnen :thumbup:

Geplaatst:

wel lelijk zoals dat gat uit de bumper is gezaagd met die scherpe hoeken dat moet mooier kunnen

Geplaatst:

Z3/Z4 is ongetwijfeld een goed trekker en dan heb je op je vakantieadres wel meteen je roadster klaar staan.

Valt wat voor te zeggen maar ik huur wel wat en rijd er dan gewoon lekker naar toe. :thumbup:

Geplaatst:

:rolleyes:

Z3 met trekhaak :rolleyes: QP ok, maar roadster :newblush:

Geplaatst:
Z3/Z4 is ongetwijfeld een goed trekker

Z4 mag geen trekhaak onder en Z3 tjes zie je regelmatig met een trekhaak, Hier in de regio zo al drie stuks gezien, Zelfs een met een grote tabbert :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen