Ga naar inhoud

strutbar?


sandere39

Aanbevolen berichten

ik ben bezig om bij innoparts onder afgebeelde strutbar te bestellen (kan nog wel even duren ivm nog in ontwikkeling zijnde van het object)

mogelijk is het zinvol om meerdere tegelijk te bestellen ,mocht je deze bar ook mooi vinden of misschien een andere van deze firma mald het dan hier dan kan ik informeren naar de mogelijkheden.

struttbar.jpg

Uploaded with ImageShack.us

struttbar2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

in principe spreken ze over leverbaar in juni maar of dat lukt ????

prijs zo rond de € 225 dus ongeveer even duur als oem

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze hebben het daar volgens mij over een andere versie van innoparts; de profil line. Die zou volgens de innoparts site nu +/- 180 kosten.

Ik zit zelf ook wel aan een veerpootbrug te denken, maar ik weet niet of ik die tetra line wil. Die vind ik wat aan de grote kant. De profil line wil ik eigenlijk sowieso niet omdat ik geen veerpootbrug met scharnier wil. Op een of andere manier lijkt me dat wat minder rigide / effectief.

Die innoparts dingen zijn overigens kopieen van veerpootbruggen van het merk SPR (taiwan).

Ik denk er nog even over na. Misschien neem ik ook wel zo'n afzichtelijk rood stalen geval die ik dan zwart laat poedercoaten. Dan ziet ie er hetzelfde uit als de diagonale bruggen.

Link naar reactie
Die innoparts dingen zijn overigens kopieen van veerpootbruggen van het merk SPR (taiwan).

eeuh zie ik het verkeerd dan??

hoe zijn het dan kopieen van de taiwanese modellen?

ze zien er duidelijk anders uit,ja ok het is een soortgelijke vorm maar toch duidelijk anders uitgevoerd.

en de spr versie is er niet voor de z4 !

Link naar reactie

Die is wel voor de z4 geweest. (als ik een MP aanbieding in slechte staat mag geloven)

Wellicht nu uit de handel door te weinig afname oid, of doordat ze op zijn en niet meer maken. (maar ik kan 'm op de naam na nauwelijks onderscheiden van de innoparts counterpart )

Maar SPR is dus een redelijk gevestigde fabrikant van veerpootbruggen, voornamelijk voor japans spul, met een specifiek model/look veerpootbruggen.

Van innoparts kunnen sommige modellen best wel wat afwijken, maar het is heel duidelijk waar ze naar hebben gekeken toen ze ze (de ontwerplijnen die ze hebben) gingen maken.

Maakt niet uit, beter goed gejat dan slecht bedacht (en aluminium is aluminium)

Link naar reactie

tetralijn lijkt ook op mekaar, zeker sommige varianten

Maar maakt niets uit; spr is een merk wat waarschijnlijk heel slecht verkrijgbaar is, en een ander assortiment betreffende geschikte voertuigen heeft. En waarschijnlijk ook nog duurder :rolleyes:

Het viel me alleen op; ik kijk namelijk ook al een tijdje rond voor een leuke veerpootbrug.

Die custom made veerpootbruggen die een enkeling hier heeft zijn ook gaaf. Een dwarse in modelletje innoparts, en diagonale in modelletje strong-strut voor de diagonale. Maar dan wel allemaal uit hetzelfde materiaal.

Link naar reactie

ik zie t guido

je hebt toch gelijk man,idd is de spr wat moeilijker te vinden in onze buurt,alhoewel de innoparts ook nog maar afwachten is hoor

ze zitten met materiaal problemen begrijp ik.

ze zouden in eerste instantie al eind 2010 leverbaar zijn ,nu spreken ze over juni.

prijs stond op €219 ,ex verzend geloof ik

Link naar reactie

Ja, ik hou die site van innoparts/racing24.de al tijden in de gaten, maar er staat ook al tijden dat ze 'misschien' weer leverbaar worden....

Aan de andere kant ben ik een twijfelaar pur sang, dus als ik nog een extra half jaar bedenktijd krijg benut ik die ook rustig :thumbup:

De veerpootbrug van bmw zelf is ook mooi. Of dus zo'n afzichtelijke rode maar die dan zwart poedercoaten; valt ie nauwelijks op :thumbup:

Of helemaal geen; ik zie zat circuitauto's die er geen hebben en wel goed presteren; is er dan wel echt een nut?

Ik heb nog wel een half jaartje bedenktijd nodig zoals je ziet schater.gif

Link naar reactie

ik heb die gast die de spr aanbood eens gemaild met de vraag hoe hij erbij komt om te zeggen dat de bar ook op z4 past.

volgens hem is de afstand van de veerpoten bij de genoemde auto,s gelijk.

kan iemand dit bevestigen?

dan zou het mogelijk zijn om een mooie voor bv een e46 te kopen (veel meer keus) en deze dan hooguit pas te moeten maken wat de boutgaten betreft.

Link naar reactie

Aan 1 kant kan ik me niet voorstellen dat het past.

Op de site van racing24.de zie je close ups van hoe de brug op de bouten zijn bevestigd. Dat lijkt mij qua hoek (bouten tov brug) en positie hetzelfde. Dan zou dus òf de lengte, of de hoek tussen montageplaten oid anders zijn.

Echter kan racing24.de geen z4 veerpootbruggen direct leveren, maar wel dezelfde brug voor de e46 (ook op ebay, dus is hij voorradig).

Je zou ze eens kunnen mailen oid.

Maar als het zou passen zou het een beetje dom van hun zijn om wel de e46 brug leverbaar te stellen, en de z4 veerpootbrug niet :newblush:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

goed ik heb bovenstaande strutbar dus binnen en gemonteerd .

ziet er superkek uit!

zou mooier zijn geweest als de mount iets anders gemaakt was ,zodat de bar zelf wat vlakker (paralel) aan de motor zou komen.

maar goed je kunt niet alles hebben

ik (denk )te merken dat de bochten nu iets strakker te nemen zijn,maar van enige vermindering van het "spoorzoeken"merk ik niets.

ik zie ook nog steeds niet hoe dat dan zou kunnen verbeteren door de montage van een strutbar,maar goed als er rijders zijn die er wel baat bij hebben prima,

Link naar reactie

spoorzoeken? :rolleyes:

Maareh.... je weet dat je hier niet zo'n post mag maken zonder de bijbehorende :wub: ;) :foto: :foto:

Waar heb je dat ding eigenlijk vandaan?

Link naar reactie
Die innoparts dingen zijn overigens kopieen van veerpootbruggen van het merk SPR (taiwan).

Taiwan staat dat niet synoniem voor gestolen rotZooi... :rolleyes:

De énige échte, Das Original:

12369_0.jpg

Link naar reactie

Is iid een waZig plaatje volgens mij, ik Zit hier op een aluminium stukje fruit te tikken.

Punt is dat AC-SchnitZer hun "federbeinbrücke" reeds voor het uitkomen van de Z4 aan de wereld vertoonde met als gevolg dat er weer gekloond werd, met name weer uit het oosten. Een subtiel spijltje hier of daar anders, maar duidelijk is wie er genept wordt...

Link naar reactie

Ja, of schnitzel laat die dingen gewoon in taiwan maken. AC schnitzer is namelijk geen echte fabriek ofzo voor zover ik weet; ze tekenen dingen uit en laten dat elders maken (qua productie).

Dat exacte design van die aluminium schotel die op de veerpoot gemonteerd wordt zie je namelijk wel bij meer merken.

Maakt ook verder niet uit. Schnitzer weet er overigens wel een schnitzel prijsje op te plakken :thumbup:

Link naar reactie

schitzer onderdeelnummer Product No.: SCHNI 313446320

voor degene die deze wil bestellen,maak maar even €637 ex verzend over en dan komt ie vanzelf naar je toe :thumbup:

ok ,org schnitzer en idd een mooi ding.

maar wel duuur hoor.

ik heb zo ongeveer $455 moeten betalen voor de alutec 3 delige ,incl verzend .

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Ik kreeg zojuist - naar aanleiding van een mailwisseling uit 2009! - de volgende email ivm de Innoparts Domstrebe. Ik heb al een Domstrebe, dus ik geloof het wel, maar misschien interessant voor iemand anders?

----

Hallo,

Sind sie noch interessiert an einer Innoparts Domstrebe für den Z4 E85?

wir kommen evtl. an einige Sets im Laufe der nächsten Woche ran.

Die verfügbare Menge ist stark limitiert - derzeit ca. 25-30 Stk. laut Lieferant

wir könnten Ihnen eine reservieren.

Mit freundlichen Grüßen

Thomas

RACING24 sales & service

RACING24 GmbH

Gewerbehof | Potsdamer Str. 52A

D-15711 Königs Wusterhausen

Geschäftsführer | Verantwortlicher im

Sinne des § 55 Abs. 2 RStV : Herr Mario Hartwig

Handelsregister: HRB19188P | Amtsgericht Potsdam

Ust.Id.: DE247116504

Web: www.racing24.de

Email: mail@racing24.de

Bestell-Hotline: 01805 - 210 80 50

(Festnetzpreis 0,14€/min,

Mobilfunkpreise maximal 42 ct/min)

9.00 - 17.00 Uhr oder AB

shop@racing24.de

----

Fax. 03375 – 2108049

Handelsregister: HRB19188P

Ust.Id.: DE247116504

Link naar reactie

ik kreeg zojuist deze van innoparts zelf!

hello sander gest, still interested in Z4 domstreben by innoparts, good news, a limited quantity of arround 25sets will be on stock at next week.... anything we can do for you? Mit freundlichen Grüßen

IP-Sales & Service

logo.gifInnoparts Deutschland

Menz & Marquardt GbR

Gewerbehof | Potsdamer Str. 52 A

15711 Königs Wusterhausen

Deutschland

over de kosten is al eerder bericht in dit topic geloof ik.

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.