Ga naar inhoud

strutbar?


sandere39

Aanbevolen berichten

ik ben bezig om bij innoparts onder afgebeelde strutbar te bestellen (kan nog wel even duren ivm nog in ontwikkeling zijnde van het object)

mogelijk is het zinvol om meerdere tegelijk te bestellen ,mocht je deze bar ook mooi vinden of misschien een andere van deze firma mald het dan hier dan kan ik informeren naar de mogelijkheden.

struttbar.jpg

Uploaded with ImageShack.us

struttbar2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

in principe spreken ze over leverbaar in juni maar of dat lukt ????

prijs zo rond de € 225 dus ongeveer even duur als oem

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze hebben het daar volgens mij over een andere versie van innoparts; de profil line. Die zou volgens de innoparts site nu +/- 180 kosten.

Ik zit zelf ook wel aan een veerpootbrug te denken, maar ik weet niet of ik die tetra line wil. Die vind ik wat aan de grote kant. De profil line wil ik eigenlijk sowieso niet omdat ik geen veerpootbrug met scharnier wil. Op een of andere manier lijkt me dat wat minder rigide / effectief.

Die innoparts dingen zijn overigens kopieen van veerpootbruggen van het merk SPR (taiwan).

Ik denk er nog even over na. Misschien neem ik ook wel zo'n afzichtelijk rood stalen geval die ik dan zwart laat poedercoaten. Dan ziet ie er hetzelfde uit als de diagonale bruggen.

Link naar reactie
Die innoparts dingen zijn overigens kopieen van veerpootbruggen van het merk SPR (taiwan).

eeuh zie ik het verkeerd dan??

hoe zijn het dan kopieen van de taiwanese modellen?

ze zien er duidelijk anders uit,ja ok het is een soortgelijke vorm maar toch duidelijk anders uitgevoerd.

en de spr versie is er niet voor de z4 !

Link naar reactie

Die is wel voor de z4 geweest. (als ik een MP aanbieding in slechte staat mag geloven)