Ga naar inhoud

Oranjetour 7 mei 2011


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Dank je Widebody, de begeleidende politie had er in ieder geval geen problemen mee :). Off topic 2:; voor een ieder die ook een kentekenstickert overweegt; ik heb namens Widebody nog een heel goed adresje voor een kleurechte, goed reflecterende sticker!

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ga ja nou alweer dit evenement bashen Nadia? :thumbup:

Met alle respect: leve de republiek! Een tour met een goed doel? Prima. Maar om dit nou te koppelen aan de verjaardag van de voormalige koningin... en het geheel een oranje stempel te geven...?? Niet voor mij. Maar ja ik heb dan ook geen Z :thumbup:

Ik zal speciaal voor jou zodra ze beschikbaar zijn op de webiste van de Katwijske oranjevereniging wat foto's van blije kinders in auto's zoeken ...

Link naar reactie
Ga ja nou alweer dit evenement bashen Nadia? :lachen:

Ik zal speciaal voor jou zodra ze beschikbaar zijn op de webiste van de Katwijske oranjevereniging wat foto's van blije kinders in auto's zoeken ...

:wave: Goed onthouden! Ik heb braaf mijn mond houden dit jaar... toch?

Maar het ging mij erom dat deze rit voor de kindjes werd georganiseerd en ik zie alleen foto's van auto's, vandaar. Dus ik miste de impressie van de beleving, dat is alles.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.