Ga naar inhoud

Zymol producten


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik gebruik ook Sonax. Op het museum doen ze alle oldtimers d'r ook mee. Da's echt wel goed spul. Wel beetje prijzig. Een blik van volgens mij 3 liter voor 200 euro.

da's duidelijk goedkoper dan Zymöl :rolleyes:

Link naar reactie
Dat heb ik dus ook, alleen klinkt mij het spul niet bekend in de oren. Hoe dik is die polish, en ga je machinaal aan de slag?

Een fles met 200ml kost ongeveer 10 Euro bij Halfords.

Het is vrij dun, vergelijkbaar met normale wax.

Ik heb het zelf machinaal verwerkt, maar volgens de verpakking kan het ook met de hand.

Ik wil de Compact ook nog behandelen met dat spul, ik zal dan wat voor en na foto's maken.

Link naar reactie
Kwam je op de meeting? Anders regel ik wel een flesje voor je. Geef ik hem aan Leonardo mee ofzo.

Hoezo meegeven, Sledge? Jij komt toch ook 15 mei??

Link naar reactie
Kwam je op de meeting? Anders regel ik wel een flesje voor je. Geef ik hem aan Leonardo mee ofzo.

Zeer tot mijn spijt kan ik niet naar de meeting.

Ik heb ook nog aardig wat Sonax over, dus voorlopig red ik me wel.

In ieder geval bedankt voor het aanbod!

Link naar reactie

Hierbij de voor/na foto.

De linker is gemaakt net nadat de Z gewassen is. Op de rechter foto is ie net

behandel met de Sonax was. Let even op de kras in de oranje cirkel.

voor-na.jpg

Link naar reactie

Mijn machine draait ongeveer 1000 tpm. Zaterdag was het hier redelijk zonnig, en droogt de was dus snel. Na een paar minuten kun je dan al uitpoetsen.

Overigens heb ik gelukkig niet overal dat soort krasjes. dit is het stukje plaatwerk naast de koplamp, en dus behoorlijk gevoelig voor steenslag e.d.

Link naar reactie

Ik heb de laatste keer die Turtle was geprobeerd. Ik moet zeggen: prima. Het is wat raar spul, het droogt op en dan wordt het een soort poeder. Maar het werkt wel! Beter dan Sonax. Het glimt meer en het water rolt er nog beter af. Het is dan ook als beste getest :)

Link naar reactie
Zaterdag was het hier redelijk zonnig, en droogt de was dus snel. Na een paar minuten kun je dan al uitpoetsen.

Volgens mij staat op alle produkten dat je ze niet in de zon moet gebruiken! En ik hoor dat ook van de professionals.. ik zou maar oppassen.

Link naar reactie
Zaterdag was het hier redelijk  zonnig, en droogt de was dus snel. Na een paar minuten kun je dan al uitpoetsen.

Volgens mij staat op alle produkten dat je ze niet in de zon moet gebruiken! En ik hoor dat ook van de professionals.. ik zou maar oppassen.

probleem is dat je dan zo'n waas over je lak kan krijgen (was droogt op voordat ze in de was kan trekken) ... :)

Ik gebruik altijd de groene Turtle was (vloeibaar, die fles met een goudkleurige dop) voormijn leasebakken, lekker spul, poetst makkelijk uit. :lol:

Maar de MQP krijgt alleen Zymol, hardere was, echt super :lol:

Link naar reactie
Maar wat is d'r dan beter aan die Zymol?

Met name de cleaner, die stap haalt alle troep uit je lak. Hij wordt dan zo ongelooflijk spekglad, dat hij beter voelt dan nieuw. Vervolgens breng je de harde was aan met je handen). Na het uitvrijwen blink je wagen geweldig en loopt al het water er zo af. Was blijft vervolgens langer zitten dan met Turtle Wax. :lol:

Verder ruikt het erg lekker :) en is het spul duur, dus dat moet goed zijn :lol:

Link naar reactie
en is het spul duur, dus dat moet goed zijn ;)

:):lol::lol: ja da's waar.... Ik zal eens in m'n portomenee kijken....ehm.. :o oh oh geen geld :( even wachten dan maar. jij hebt toch al besteld nietwaar? Doe ik met de volgende ronde mee :lol:

Link naar reactie
en is het spul duur, dus dat moet goed zijn ;)

Dat zegt niet alles, een maserati is ook duur Ivo... :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.