Ga naar inhoud

Stoelverwarming én Metaal =


Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een stekkertje gevonden onder de bijrijdersstoel maar of dat ook inderdaad het beruchte stekkertje is?!?

Bij mij ging het lampje branden toen ik de console er uit had gehaald, vervolgens zeggen ze in de garage dat het de bedrading was...sure! ;)

Link naar reactie
Sorry, geen schapenvachtje ... niet mijn stijl ;)

Pardon! Het was een grapje, hoor... :huh:

Toch lijkt het me voor een Photoshop-artiest een leuke uitdaging om die schapenvachtjes digitaal in het interieur van die Z3 te knutselen. :lol:

Link naar reactie

Die prijs is wel pittig, maar vergelijkbaar wat mij was verteld: bij mijn vorige Z was de gordel geblokkeerd blijven hangen in de beugel terwijl ik de stoel aan het naar voren schuiven was: gevolg een forse krak en de beugel brak en scheurde uit het leer. Heb ik maar zelf gerepareerd tot ik hem inruilde.

Link naar reactie
Heb ik maar zelf gerepareerd tot ik hem inruilde

Superdude .. ik heb nog niet één keer met een open kap mogen rijden (wel geprobeerd en dus kapot achterraam) dus éérst zomer genieten, misschien wel 2, misschien wel 7 zomers voor ik deze auto in ga ruilen. Mijn zoontje zit er nl. al op te azen en is pas 11 jaar.

Ik snuffel nog wat op het internet tot ik genoeg gespaard heb voor de reparatie ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.