Ga naar inhoud

Zoek eigenaar met BMW Z3 ervaring in de omgeving Uithoorn/Mijdrecht/Amstelveen etc

eroche

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey

Zoek iemand in mijn buurt die mij misschien niet allen tips kan geven maar ook miss antwoordt geven voor een paar vragen.

Deze forum is heel handig maar soms is it een goeie idee met andere eigenaars te spreken.

let me know

grtjs

Eric

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Misschien kun je naast het zoeken van iemand bij jou in de buurt ook je vragen hier op het forum stellen. Als het vragen zijn die hier op het forum nog niet beantwoord zijn kan het ook voor andere mensen op het forum wellicht nuttige informatie zijn. :hypocritesmiley:

Geplaatst:

Hoi Eric,

Ik woon in Amsterdam Zuid, mijn vriendin in Amstelveen, ik heb ervaring met twee Z3's, ik heb 4 jaar lang de 1.9 gereden en rijd nu sinds 2 maanden de 2.8. Allebei roadster. Mocht je vragen hebben, kun je me altijd een PB sturen.

Groetjes

Lawrence

Geplaatst:
:guitar: 1,2,3..ff wachten op Enzo Sebastian :thumbup:

Hahaha ik had gedacht dat jij wel even een hand zou uitsteken.. maar NEE hoor! :rolleyes: aso .. :fiew:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Ik wilde niet in jouw vaarwater terecht komen.. :rolleyes:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Zeg he.. :rolleyes: weet jij uberhaupt wel hoe je een velg moet verwisselen.. :thumbup:

Geplaatst:

Zal toch wel? :rolleyes: Hij heeft het vaak genoeg bij Roodkapje gezien!

Geplaatst:

Hij denkt natuurlijk dat hij een brug nodig heeft :rolleyes: Een krik is voldoende Enzo...

Geplaatst:
Hij denkt natuurlijk dat hij een brug nodig heeft :rolleyes: Een krik is voldoende Enzo...

Jongens jongens, ik weet voldoende van krikken en bruggen! Vraag maar aan mn baas en m'n vriendin!

:thumbup:offeehh gaan we nu wel heeeeel erg off topic

Geplaatst:
ik weet voldoende van krikken en bruggen! Vraag maar aan mn baas en m'n vriendin!

:thumbup: in die volgorde? Nah.... zal wel niet :schater:

Je hebt gelijk over de off topic ... :rolleyes:

Geplaatst:

Om weer on topic te raken: Indien topic starter wat wil vragen in Amsterdam, ben ik altijd bereid. Het is uiteraard handiger om met de auto die je op het oog hebt een proefrit te maken en eventueel technische vragen op het forum te stellen, aangezien meer mensen meer ervaringen oplevert..

Anyway; ik maak bruggen (tandarts) dus daar weet m'n baas en collega's van, en ik uhmm.. ja.. m'n vriendin.. uhmmmm OK GUYS ON TOPIC NU!

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Dat over je vriendin en iets met krikken was inderdaad een brug te ver... :rolleyes:

Hoe kan zo'n topic toch altijd zo ontsporen :schater:

Zeker iets met,.. waar het hart vol van is loopt de mond van over? :thumbup:

TS weet in ieder geval wie hij nu kan aanspreken.. als hij iemand -die dicht bij Amstelveen woont- wil spreken..

Geplaatst:

Ik krik nooit, ik rijd RTF!

(oh nee, die heb ik eraf gegooid....)

Geplaatst:

Als je echt een goed advies wilt hebben moet je Ad Vliegende Hollander PMén Weet precies hoe je een ///M om een boom vouwt en kent ook iemand die verstand van bomen heeft om de schade te herstellen :thumbup:

Geplaatst:

Heb 4 jaar geleden een zet gekocht en ben daarna op dit forum terecht gekomen.

Indien eerst vragen gesteld, zou ik waarschijnlijk gelijk af zijn gehaakt :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen