Ga naar inhoud

model z3 M coupe estoril blue

pampus

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Mede Forum genoten,

ik ben op zoek naar een model van de z3 M Coupe op schaal 1:18 estoril blue. Ik weet dat die gemaakt zijn, maar inmiddels nieuw niet meer leverbaar zijn.

Stom toevallig zag ik ergens vorige week van een mede forumlid een linkje naar Ebay met twee van die modellen. Ik heb niet goed opgelet en kan dat linkje niet meer terug vinden, dus.....

Wie weet van dat linkje of wie wil van z'n model z3M Coupe af.....

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja dat is dus niet het door mij gezochte linkje, het was een link naar duitse ebay. Model was wel goed wat dat bedoel ik, helaas verkocht op 10.28 vandaag arghhhhhh

Geplaatst:

Op de Oudedijk in kralingen, schuin tegenover Den Toom (tegenwoordeig AH) zit een winkel met een enorme collectie modelautos.

Geplaatst:

Dank je, die zaak was ik vanochtend, maar toen was hij nog dicht. Ik ben wel op de bergselaan geweest, maar die had niets. Vrijdag weer even op de oudedijk proberen. Schuiten heet die handel.....

Kortom zit niet mee als je iets wil.....

• Administrator
Geplaatst:

Sow hee! Da's best een fraai modelletje! :thumbup:

Geplaatst:

Ja wie zal het niet kunnen vinden op ebay :schater::schater:

Geplaatst:

juist ja, die van Ronlittle waren het, we gaan maar eens bieden, geen idee hoe dat verder gaat maar dat merken we wel. Hardstikke bedankt en heb je nog zo'n model in nederland staan, ik houd me zeer aanbevolen..............

Geplaatst:

Je hebt om de zoveel tijd ook in de jaarbeurs in Utrecht een beurs voor schaalmodellen. Daar staat die vast tussen! Een collega van me gaat daar vaak naar toe.

Geplaatst:

Ronlittle is niet voor niets de ebay meister :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen