Ga naar inhoud

Carbon emblemen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar carbon emblemen rondom, maar nou heb ik geen idee welke millimeters ik moet hebben en waar ze makkelijk te verkrijgen zijn.

ik heb al wel even gezocht op marktplaats etc maar volgens mij weten ze het hier 10 x sneller :smart:

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb ze heel vaak op Ebay Duitsland gezien. Als je wat nodig hebt voor je Z dan kun je het daar meestal wel vinden

Geplaatst:
Heb ze heel vaak op Ebay Duitsland gezien.

Wacht maar even op Ron, die vindt alles op Ebay wat je zoekt.

Gr, Ferry

Geplaatst:

sorry maar voor mij is het allemaal meuk ! een BMW embleem moet wit-blauw zijn punt uit maar voor de liefhebbers ik zag deze ook nog :schater: gelijk uitgelult

Hans

tuerkeiaufkleber1.jpg

Geplaatst:

Ik heb het opgelost met zwarte stikkertjes (te koop op Ebay) op de blauwe delen van het logo.

Die pulk je er zo weer af als je ze zat bent, maar ondertussen staat het wel Batman!

Geplaatst:
Ik heb het opgelost met zwarte stikkertjes (te koop op Ebya) op de blauwe delen van het logo.

Die pulk je er zo weer af als je ze zat bent, maar ondertussen staat het wel Batman!

dat wel ! :schater:

tumblrl6cp7bfaas1qbb5ax.jpg

Geplaatst:

goh ,en je denkt niet dat je er zelf wat tijd in zou kunnen steken om je opleukspulletjes op te snorren?

zooo jammer he!

Geplaatst:
dat wel ! :schater:

tumblrl6cp7bfaas1qbb5ax.jpg

Heb jij ook zo'n pak? :schater:

Geplaatst:
Ik weet dat David Z3 van de zijne af wil.. dussuh

David mag niet van zijn Z3 af. Als dat zou gebeuren heeft dit hele forum geen zin meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen