Ga naar inhoud

CD's worden niet herkend

Bob01

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ben net terug van een ritje met mijn Z4. In de auto heb ik in het opberkvak tussen de stoelen in een CD lader. Hier zitten een stuk of 5 cd's in.

Opeens krijg ik de melding; No discs in het display van de radio weergegeven. Dit terwijl er dus 5 cd's in zitten.

Het zijn geen kopieen maar originele CD's. Vroeg me af of iemand weet wat dit zou kunnen zijn?

Dank en groet

Bob

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

hmm gebeurd vaker ik geloof iets met de laser.

op marktplaats is een jongen actief die repareert die dingen heb ik ook eens gedaan,perfect!

je kunt er een schoonmaak cdtje doorheen rossen maar of dat helpt?

anders even de accupool los en dan nog eens kijken kan soms ook helpen

Geplaatst:

Probeer eens een CD (origineel) die je thuis heb liggen, misschien vocht/condens.

Gr, Ferry

Geplaatst:

Bij mij is altijd de oplossing om even met de hand de laadjes van de cassette open en dicht te schuiven.

Geplaatst:

Of systeem resetten door de accu er 15 minuten vanaf gooien.

Werkt ook voor een niet herkende navigatie disk.

Geplaatst:

Bedankt voor de adviezen, ik ga het allemaal proberen. Ook inmiddels contact gezocht met de persoon op marktplaats.

Ik moet dan wel eea demonteren en opsturen. Is het makkelijk om de wisselaar die dus tussen de voorstoelen in het opbergvakje zit, te demonteren?

Bedankt

Bob

Geplaatst:

eeuh nee makkelijk is anders

maar t is wel te doen geloof ik

Geplaatst:

Ik heb er pas een gedemonteerd, 30 minuten om het eruit te krijgen maar ik heb dit al een aantal keer gedaan.

Ik haal ze alleen uit om ze weg te gooien eerlijk gezegd, een Intravee is een wat flexibeler oplossing voor muziek.

Geplaatst:

ja ok natuurlijk

al zou ik eens kijken naar een cp600 die heb ik ook en geloof me dat werkt prima,inclusief taggs op het beeldscherm.

Geplaatst:

Zitten ze wel met de goede kant boven???

Klink erg simpel enzo maar ik heb een schat van een bijrijder die dit ook weleens verkeerd doet! :)

Groetjes

Hoi,

Ben net terug van een ritje met mijn Z4. In de auto heb ik in het opberkvak tussen de stoelen in een CD lader. Hier zitten een stuk of 5 cd's in.

Opeens krijg ik de melding; No discs in het display van de radio weergegeven. Dit terwijl er dus 5 cd's in zitten.

Het zijn geen kopieen maar originele CD's. Vroeg me af of iemand weet wat dit zou kunnen zijn?

Dank en groet

Bob

Geplaatst:

Klink erg simpel enzo maar ik heb een schat van een bijrijder die dit ook weleens verkeerd doet! :)

oooeeee jij durft vriend :schater:

Geplaatst:
Zitten ze wel met de goede kant boven???

En is het doosje of hoesje er wel afgehaald, ken niemand die dat wel eens probeert maar je weet maar nooit :schater:

Gr, Ferry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen