Ga naar inhoud

Wiessmann Hardtop Achterruit verwarming

Skipzor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik er via de zoekfunctie niet uit kwam.

Na de sneeuwbuien van afgelopen tijd lijkt het me weer relevant een poging te wagen mijn achterruit verwarming aan te sluiten.

Ik heb een verwarming knop op het dashboard (zat er in toen ik de wagen kocht) en een 3-pinnig 'male' stekkertje naast de bestuurdersstoel. Als ik de verwarming knop op het dashboard indruk gaat het lampje daarin branden. De Wiessmann hardtop heeft echter een enkel draadje dat komt van de montage set. Afin, getracht op ieder van de drie pinnetjes maar geen succes.

Kan iemand me in de goede richting hintten of is het aansluiten van de achterruit verwarming van een Wiessmann hardtop op de standaard verwarming niet mogelijk?

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Bel Ruud van Vuuren, onze eigen Roodkapje, even op!

www.avvr.nl

Hij heeft een week geleden mijn Wiesmann hardtop aangesloten met achterruitverwarming, hij kan je vast verder helpen.

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Waar bestaat er eigenlijk niet een topic:

"Ruud/Roodkapje, voor al uw...."

en dan een hele waslijst met wat hij allemaal voor je kan betekenen :rolleyes::m:

Geplaatst:

Een beetje vent zoekt zo'n technisch probleempje toch zelf uit, of ga je als je je knie bezeerd ook een kusje in Reewijk halen! :schater:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

We zijn natuurlijk niet allemaal zo handig, zoals jij.. :):P

Geplaatst:

Ik kan je wel vertellen dat bij mijn wiessmann het probleem in de aansluiting op het glas zat.

De stekkers op de koper aansluiting op het glas links en rechts lostrekken knop van verwarming indrukken en met een multimeter kijken of er spanning opstaat.

Zo ja de aansluiting die op het glas zit weer vastlijmen op het glascontact met zilver contactenlijm.

Het kan ook in de aansluiting van de loodcontacten die zitten links rechts van de pennen achter waar je het dakje mee vast zet.

Als je het zelf wil doen moet je aan de slag met een multimeter en kijken waar de spanning stopt.

Geplaatst:

Ja meten is weten !! :foto:

Gr, Ferry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen