Ga naar inhoud

dogan banden

j strijb

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo z rijders

is er iemand die bekend is met dogan banden te almelo,ze hebben een aanbieding van michelin sp3 225-40-18 zr 92y +255-35-18zr 94y.

totaal zonder montage 740 euro,graag meningen en advies van jullie.

groetjes jan

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:
is er iemand die bekend is met dogan banden te almelo,ze hebben een aanbieding van michelin sp3 225-40-18 zr 92y +255-35-18zr 94y.

Klinkt als geen geld. Check voor de zekerheid de productiedatum. Bij twijfel nooit doen!

Kon overigens geen negatieve ervaringen vinden op Google (ook geen positieve trouwens :thumbup:)

Geplaatst:

Zeg dat ze inclusief montage mogen leveren (take it or leave it).

Doen ze dat niet, dan excl. laten monteren (wel even vooraf naar de montage prijs vragen)

Geplaatst:

Vraag elders of dit type nog leverbaar is of niet dat kan een reden zijn.

Michelin is altijd wel goed dus dat zal geen probleem zijn.

En gewoon vragen waarin dit prijsverschil zit bij die toko, misschien ben je hun eerste klant :schater:

Gr, Ferry

Geplaatst:

Is inderdaad goedkoop! Vriend van mij heeft een bandenbedrijf en € 740,--(neem aan inclusief BTW) is ongeveer inkoopprijs voor die 4 banden. Wellicht zijn het eerste montage banden of oude produktiedatum?

Geplaatst:

En Jan ben je al wat wijzer geworden of zitten de banden er al onder ?

Gr, Ferry

Geplaatst:

ik heb hem gisteren gebeld en de productie datum is 10-10 ,ik ga morgen met de wielen naar hem toe .

morgen kan ik meer vertellen over de afloop.

gr,jan

Geplaatst:

ben vandaag geweest en banden zitten op de velgen ,de eigenaar doet al 9 jaar aan bandenhandel.

eerst 2de hands en nu 4 maanden in en klein pand op het industrie terrein in almelo.

hij heeft een mooie collectie bmw velgen voor een kleine zelfstandige daarom denk ik ook de lage prijzen.

totaal prijs van 4 banden michelin ps3 225-40-18 255-35-18 inc montage 780 euro.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen