Ga naar inhoud

hebbedingetje

heyst56

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bedankt voor de tip GuidoK ik ben even naar de karwei geweest en inderdaad de z4 qp was er te koop en ik moet zeggen hij ziet er goed uit de vorm en proporties

zijn OK het rijden valt wat tegen (gladde bandjes en een parketvloer :thumbup: ) maar hij is voor op de kast voor de liefhebbers ze hebben oa ook een rode Mini

ziet er ook goed uit

gr Hans

img3473s.jpg

img3476w.jpg

img3480k.jpg

img3482e.jpg

img3487xy.jpg

img3492p.jpg

• Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

Hey Hans,

ziet er goed uit, om hem nu precies te laten lijken moeten er op de Qp (1:1) ff nieuwe velgjes :schater:

• Administrator
Geplaatst:
Hey Hans,

ziet er goed uit, om hem nu precies te laten lijken moeten er op de Qp (1:1) ff nieuwe velgjes :schater:

En een M spoilerpakket en een 4 Rohr Auspuff, en ..., en ... :thumbup:

Geplaatst:

ja ja stelletje zeikerts :schater::thumbup:

ps ik vind mijn eigen velgen 202 veel mooier :blink:

Hans

Geplaatst:
Die helm.... is dat geen duitse WOI helm ?

ja dat is een duitse pickelhaube uit 1913 militaria is een andere hobby van mij

maar ik verzamel in hoofdzaak wo 2 spul

062ig.jpg

Geplaatst:
img3487xy.jpg

img3492p.jpg

Wel ff een beetje afstoffen voortaan, voordat je een foto gaat maken :schater: :schater:

Geplaatst:
ja dat is een duitse pickelhaube uit 1913 militaria is een andere hobby van mij

maar ik verzamel in hoofdzaak wo 2 spul

Interesting....en wat voor WOII spul heb je dan zoal ?

Geplaatst:
Wel ff een beetje afstoffen voortaan, voordat je een foto gaat maken :schater: :schater:

shit ! ze zien alles hier de werkster is met vakantie :schater:

Hans

Geplaatst:

eigenlijk van alles uniformen ,hoofddeksels, uitrusting ..nederlands, duits, en een beetje USA , maar geen vuurwapens ! ik hou het graag legaal :thumbup:

Hans

Geplaatst:
maar geen vuurwapens ! ik hou het graag legaal :thumbup:

Zou ik hier ook zeggen :blink: .

Regelmatig in het Marshalmuseum in Zwijndrecht?

http://www.marshallmuseum.nl/NL/index.htm

Grote prive collectie 15.000m2 (=ca. 2,5 voetbalveld!) met o.a. nagebootste omgeving situaties)

Geplaatst:
Zou ik hier ook zeggen :thumbup: .

Regelmatig in het Marshalmuseum in Zwijndrecht? (grote prive collectie met o.a. nagebootste situaties)

he Henk je komt toch uit Dordrecht ? het Marshalmuseum is jaren geleden al verhuist naar overloon :schater:

de kranten hebben er van vol gestaan ook van de ruzie die eigennaar De Groot heeft met het museum in overloon

hij was op een gegeven moment niet meer de baas over zij eigen verzameling en was van plan om zijn spullen weer

mee terug te nemen nog even over het museum mooie voertuigen maar ook veel nep uniformen zoals in veel musea

ps ik verzamel echt geen wapens ik ben in het bezit van een vergunning en ben er zuinig op vandaar geen illegale troep

Hans

Geplaatst:

Ben er een jaar of 4 geleden geweest. Begreep eigenlijk dat ze daarna verhuisd zijn richting limburg of zo, tot ik laatst weer op hun website stuitte (vestiging in Zwijndrecht) Ging er vanuit dat verhuizing blijkbaar niet is doorgegaan.

Geplaatst:

Is nu het Liberty Park in Overloon. Ben er afgelopen zondag nog geweest. Erg mooi en veel te zien, alles is binnen uitgestald.

Geplaatst:

hier een kleine blik op een gedeelte van de verzameling om een idee te krijgen

Hans

img3329q.jpg

img3331db.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen