Ga naar inhoud

Alpina's 18 inch

Dikkie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb voor het eerst in mijn leven een BMW gekocht, en dan nog wel een Z3 2.8.....

Nu heb ik een set Alpina's 18 inch op het oog met een ET waarde van 20 voor en achter (noemt het een breedset?) met bandmaat 235/40-18 voor en 265/35-18 achter.

Nu is mijn vraag, gaat dit passen?

Het is mijn eerste BMW, ik krijg m als het goed is deze week, er zit nu ook 18 inch onder maar weet de ET waarde niet.

Als ik het fout gepost heb, don't shoot me :rolleyes: , zodra ik de auto heb zal ik ff wat foto's plaatsen

BTW, ik denk dat ik de oude auto van dukey heb gekocht, tenminste hij is ook blauw met blauw dak en dezelfde velgen, kwam ik net achter.

Alvast bedankt!!

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja, ik wil natuurlijk niet hebben dat het gaat aanlopen, nog maar even verder zoeken denk ik...... :unsure:

Geplaatst:

Nou zie ik ook nog M3 evo velgen met een ET waarde van 47, lijkt mij dat dit moet passen, maar staat dit niet te ver naar binnen op een widebody?

Geplaatst:

Nee dit staat niet te ver naar binnen.

Gebruik ook even de zoekfunctie er is al heel veel gezegd over velgen/breedtes/ET.

Geplaatst:

Ik wist ondertussen al dat dat moest passen, ik bedoelde eigenlijk meer voor het zicht, toch bedankt!

• 2 weken later...
Geplaatst:

hey leuk man

Ik denk dat je er een goed wagentje aan hebt.

Wij hadden er toch een beetje spijt van dat we hem hadden verkocht.

Zeker van de zomer .

Dus moesten toen maar een z4 kopen :thumbup:

Maare... Blijft hij in de buurt rijden ?

grts Robbert

Geplaatst:

ja hij loopt als een speer

we zijn er mee naar oosterijk geweest en dat was echt geweldig .

enige nadeel was dat als je hem langer dan 2 dagen stil liet staan

dan leken de banden wel vierkant de eerste kilometers.

Als het goed is kwamen de vorrige eigenaren ook uit etten leur

Het was toen een auto voor de vrouw :blink:

veel plezierige kilometers

grts

Geplaatst:

De vorige eigenaren komen inderdaad uit etten-leur, maar zochten nu iets praktischer. Die wielen zijn er nu onderuit, staat op 16 inch lichtmetaal met winterbanden, lijkt mij iets fijner rijden in de winter, ook was er 1 van de achterbanden kapot (gaat nog flink geld kosten :thumbup: ). Ik twijfel nog of ze er terug onder gaan....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen