Ga naar inhoud

filmpje


sander

Aanbevolen berichten

...voor €500,- :D

http://www.apple.com/nl/macmini/

Inderdaad!! Grappig dat dit is voortgekomen uit grote ontevredenheid over het prijs/prestatieniveau van de vaste Mac aanhangers. Toch denk ik dat het een deel is van de exclusiviteitsbubble die om de Mac heen hangt. Als verkoper van PCs geniet ik van de discussie MAC vs PC maar weet van te voren dat er geen uitkomst is. Het is puur persoonlijk. Er zijn GEEN verschillen in stabilieit en functionaliteit, en nu dus ook niet meer in prijs. Eye of the beholder zeg maar dus.

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er zijn GEEN verschillen in stabilieit en functionaliteit

Tja, als dat waar is: Dan weet ik niet wat ik voor een PC's had.:party:

Altijd, maar dan ook altijd kloterij. En maar weer alles opnieuw installeren, keer op keer.

Ik heb sind's 14 oktober 2003 een Apple Powerbook en tot op de dag van vandaag draait het beestje op de eerste installatie.

Okay, ik heb geen verstand van computers. Maar dat wil ik ook niet.

Voormij moet ik een "ON" knopje kunnen indrukken en dan moet de rest gewoon werken,

vooral simpel Zijn. Zo als een BMW Zeg maar.

En naar mijn mening is het besturingssysteem functioneel Zo verschillend dat ik het als een verademing beschouw, een waar genot om met een Mac te werken.

Alles lijkt vanZelf te gaan. En als je als leek video wilt editen kun je Zó met imovie een super resultaat berijken. Wat boeken?

Jullie PC freaks die Zo'n kast helemaal verbouwen en bergen problemen oplossen mogen best

trots op jullie Zelf Zijn. Jullie hebben er echt verstand van.

Daarom werken er Zeker ook Zoveel van jullie in de PC Business. Suc6.

Link naar reactie

Ik heb al jaren geleden afgeleerd discussies Mac vs PC te voeren :D Ik vind ze prachtig om te zien, maar heb er nauwelijks werkervaring mee. E'n anekdote: op mijn werk (laboratorium op de universiteit) werd een toenmalig hypermodern apparaat geplaats, en dat kon alleen maar aangestuurd worden door een Mac. Want die waren veel stabieler: een vastloper zou catastrofaal zijn en verlies van data betekenen. Nu was dat apparaat uitgerust met een of andere voice module. Dat ding riep op de dag ongeveer in een zwoele vrouwenstem: critical system failure, system not responding please reboot. (of iets in die trand). :party: :D

Oeps, daar ging weer een luchtbel :D

Maar dat was een aantal jaren geleden (3-4). De hedendaagse PCs en Macs zijn aan elkaar gewaagd, en ieder heeft zijn eigen voorkeur. Al vind ik Macs Cinma display wel heel B) :D

Zedri, ik wens je goede jaren met je macje!

Link naar reactie

Het gaat ook niet om de hardware he. maar de combi hardware-software. maar het is wel zo, als je alleen office of databases draait zou ik geen mac kopen. Maar grafisch wel. Niet zozeer sneller maar mac OSX is wel heel wat makkelijker met pdf technologie, letters en dergelijke. plus dat het unix (free bsd) gebaseerd is en het zeer gemakkelijk is al die opensource software te porten naar mac os.

Link naar reactie
plus dat het unix (free bsd) gebaseerd is en het zeer gemakkelijk is al die opensource software te porten naar mac os.

Hè dat wist ik niet eens. Dat is wel beter. Ik zit nogal eens met dat probleem dat er linux/unix software gedraaid moet worden, maar ik geen kaas gegeten heb van llinux zelf. Als je dat in een grafische schil zou kunnen draaien is dat wel handig.

Link naar reactie
plus dat het unix (free bsd) gebaseerd is en het zeer gemakkelijk is al die opensource software te porten naar mac os.

Hè dat wist ik niet eens. Dat is wel beter. Ik zit nogal eens met dat probleem dat er linux/unix software gedraaid moet worden, maar ik geen kaas gegeten heb van llinux zelf. Als je dat in een grafische schil zou kunnen draaien is dat wel handig.

http://www.apple.com/macosx/features/unix/ :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.