Ga naar inhoud

Z3 Coupe in de Autoweek

Brandrover

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Alvast een teaser: Vandaag zijn er foto's gemaakt van mij en mijn Coupe in verband met een standaard rubriek in de Autoweek "De ommezwaai". Hierin staan mensen beschreven die qua auto een ommezwaai hebben gehad (van een Hummer naar een Smart of zo iets). Omdat ik van een Land Rover Series III naar een ZZZ Coupe ben gegaan vonden ze dat ook wel vallen in die categorie.

Volgende stap is een interview en de laatste stap is geplaats worden in de Autoweek.....wordt vervolgd!

Groeten, Rogier :thumbup:

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Gaan ze ook nog zo'n filmpje in elkaar draaien voor op de website ? Wel leuk hoor :thumbup:

• Administrator
Geplaatst:
rubbertjes man

Ja, nou ben ik dus in de war. Ik ken SanderE39 als de (sleutel)rubbertjesman!

Los daarvan; ik ben benieuwd naar het resultaat Brandrovert!

Geplaatst:
Ja, nou ben ik dus in de war. Ik ken SanderE39 als de (sleutel)rubbertjesman!

Los daarvan; ik ben benieuwd naar het resultaat Brandrovert!

Excuse moi.....ik bedoel natuurlijk rubberenrobbie...

Geplaatst:

Leuke teaser. Ben benieuwd naar het resultaat

Geplaatst:

Laat even weten in welke Autoweek dit geplaatst gaat worden, ben wel benieuwd :thumbup:

Groet, Ferry

Geplaatst:
....Laat even weten in welke Autoweek dit geplaatst gaat worden, ben wel benieuwd :thumbup: ...

Zeker weten, ik zal waarschijnlijk het artikel wel even inscannen en plaatsen. Even geduld dus nog :P

• Administrator
Geplaatst:

Misschien moet ik me ook maar eens aanmelden voor klokje rond... 246.000 op de teller vanavond :thumbup:

Geplaatst:
Heb er zelf ook ingestaan overigens , klokje rond 330CD.

Leuk filmpje is dat.

"bmw rijders hebben een bepaald stempel, en als ik eerlijk ben voldoe ik daar wel een beetje aan"

:holiday: :schater:

Daar hebben we volgens mij allemaal hier wel een beetje last van :rolleyes:

Geplaatst:
Leuk filmpje! Mooie uitlaat trouwens. Geeft dat nog een beetje een sportieve sound bij een diesel?

Auto had inderdaad wel een apart geluid ja, met die 'schnitzel' uitlaat. Beetje vreemde huil bij wegtrekken...

Geplaatst:
Leuk filmpje is dat.

"bmw rijders hebben een bepaald stempel, en als ik eerlijk ben voldoe ik daar wel een beetje aan"

:holiday: :schater:

Daar hebben we volgens mij allemaal hier wel een beetje last van :rolleyes:

Dat we bovengemiddeld verdienen? :schater:

Of dat we bovengemiddeld a-sociaal zijn? :unsure:

Geplaatst:

Ik bedoel dat we er een actieve rijstijl op nahouden en een beetje sportieve prestaties en dito wendbaarheid wel kunnen waarderen.

Dat ik ruim bovenmodaal verdien en een kritische houding tov mijn medemens heb spreekt natuurlijk voor zich maar staat daar los van :rolleyes::schater:

Geplaatst:
Ik bedoel dat we er een actieve rijstijl op nahouden en een beetje sportieve prestaties en dito wendbaarheid wel kunnen waarderen.

Dat ik ruim bovenmodaal verdien en een kritische houding tov mijn medemens heb spreekt natuurlijk voor zich maar staat daar los van :fiew: :schater:

Ik verdien zat maar krijg geen klote!

Gelukkig is m'n vriendin er ook nog. Anders zou ik terug naar Z3 moeten ;)

Geplaatst:

UPDATE: Telefonisch interview gedaan, nu wachten op het concept :wave: en dat weer retour aan Autoweek sturen als het klopt.

Wordt weer vervolgd

• Administrator
Geplaatst:

Doe 's een voorproefje dan! :rolleyes: Bijvoorbeeld de interessantste quote ...

Geplaatst:
Doe 's een voorproefje dan! :rolleyes: Bijvoorbeeld de interessantste quote ...

....Voordat ik de Coupe kocht heb ik trouwens heel veel gehad aan het Z3forum.nl, zeker een aanrader voor toekomstige Z3-eigenaren!.... :(

• Administrator
Geplaatst:

Kijk, zo mag men het hier graag zien! :rolleyes:

• 1 maand later...
  • Administrator
Geplaatst:

Zag net in de autoweek, dat dit artikel volgende week erin staat :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen