Ga naar inhoud

Waarop te letten bij aanschaf navigatie systeem


Aanbevolen berichten

Ik heb voor de auto of de TomTom Go app (Android) of een TomTom 6200 Go

Je kunt dus GPX bestanden via MyDrive laden en synchroniseren met jet TT device.

De Android APP kan sind de NDS mappen (na app versie 1.8 dacht ik) geen routes meer ontvangen via MyDrive. De IOS APP kon het al nooit.

Ik houdt op m'n Android phone de APP geforceerd op versie 1.8 om die "myRoutes" functionaliteit te behouden.

 

De 6200 kan dat nog wel. Heeft een ingebouwde SIM voor data gebruik onderweg en WiFi voor de dikke updates.

Maar is lastig te plaatsen in de Z4 vind ik. Je raakt een fors stuk zicht kwijt.

 

TomTom vind ik wel één van de betere navi's, ook door heel goede verkeersinfo.

Mocht je met de Z4 ook nog graag een gravelpaadje willen pakken, dan is Garmin wellicht beter 🙂 

Link naar reactie

De laatste 11 jaar met de Garmin Zumo gereden en nu met de TomTom 550 rider in zowel de auto's als op de motoren. en dat bevalt prima. Voor degene die geen motor rijden maar slechts met de auto  zou ik toch als perfecte navigatie een TT 550 rider adviseren, gewoon omdat hij betaalbaar is en makkelijk in gebruik.

En natuurlijk maak je simpel routes op je apparaat zelf of via een App op je tela of gewoon thuis op je PC.

 

Voor ritjes in de buurt voldoet m'n Iphone prima. De vaste navi's in de auto's gebruik ik eigenlijk nooit.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.