Ga naar inhoud

Waarop te letten bij aanschaf navigatie systeem


Aanbevolen berichten

Die losse meuk in je auto is toch niet meer van deze tijd????

Heb zelf Sygic. ff voor € 50 app (heel Europa) downloaden op je smartphone ..... altijd voldoende updates, goede stembegeleiding, grote steden in 3D, enz, enz, bomvol features en probleemloos

Enig minpunt is dat je er (nog) geen uitgezette routes in kunt zetten...

Link naar reactie

Ik heb 'm voor exact 50 euro minder..... :ph34r::lol:

Enig minpunt is dat je er (nog) geen uitgezette routes in kunt zetten...

Jawel, dat kan wel ;) (en werkt ook goed)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb 'm voor exact 50 euro minder..... :ph34r::lol:

Me too :thumbup:

Jawel, dat kan wel ;) (en werkt ook goed)

Ga de rit van J&M met beide navi's rijden, dan kan ik je het verschil vertellen ^_^

Link naar reactie

X2.....goed werkend apparaat...mooi groot schrem....dun.....mogelijkheid om routes op het apparaat te zetten (10 stuks)....gratis mapsource om routes te maken.

Met lifetime update altijd gratis nieuwe kaarten voor de levensduur van het toestel

Grroeten

Ad

X 3 .... is er al een garminbestand voor de ronde van Utrecht ? :P

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Heb op mn website een map gemaakt voor het downloaden van forumbestanden.

Hierin een pagina gemaakt.

Ook de garminbestanden naar deze map gekopieerd.

Op de webpagina links gemaakt naar deze bestanden

De links werken niet en je kunt ze ook niet vanaf de pagina kopieren en elders op een harde schijf opslaan.

wat gaat hier mis?

Link naar reactie

De links werken niet en je kunt ze ook niet vanaf de pagina kopieren en elders op een harde schijf opslaan.

wat gaat hier mis?

Ik heb hetzelfde op mijn site en het werkt gewoon, wat heb je precies gedaan ?

Misschien via PM afwerken? kan ik kijken waar ik kan helpen.

Grroeten

Ad

aangepast door ad k
Link naar reactie
  • Administrator

wat gaat hier mis?

Ehhhmmm, het feit dat jij je op jouw leeftijd nog met websites gaat bemoeien wellicht??? Doet de rest van de site het nog wel :sFun_whistle: ?

En nu ff zonder gekheid: ik denk, gok ik, dat je spaties in je bestandsnamen gebruikt. Dat kan op zich wel, alleen moet je ze dan in je hyperlinks vervangen door %20.

Dus heel simpel zou het als volgt moeten werken:


<a href="http://www.domeinnaam.nl/eventueelmap/bestandsnaam%20document%2001.extensie">Naam tekst op scherm</a href>
De %20 geeft dus een spatie in de bestandsnaam weer, als bijvoorbeeld "trierrit2012 deel 01.itn".

Hoop dat je hier wat aan hebt, zo niet, schroom niet te vragen, zoals Ad ook al aangeeft.

Succes!

Link naar reactie

..... spaties in je bestandsnamen gebruikt. Dat kan op zich wel,

Het spatie probleem is mij bekend en heb je niet als je in de hyperlinks naar paginas van je eigen website verwijst.

De zoekmachine van Google, heeft er wel moeite mee, daarom heb ik geen bestandsnamen met spaties op mn site.

De tip om %20 in de bestandsnamen en hyperlinks op te nemen lijkt goed, echter dreamweaver accepteert het niet en gooit ze in de Hyperlinks er uit.

Heb het opgelost door de spaties uit de bestandsnamen te verwijderen :guitar: . Bedankt voor de tip/hulp allebei

Link naar reactie

Toen jij (als 6 jarig jochie) nog in de luiers liep, bouwde ik al een website in Frontpage.

Daarna overgestapt op dreamweaver, is niksniet mis mee.

Wat betreft het probleemje van de links,

In dreamweaver kun je de website testen (met browser IExplorer), alvorens je hem upload.

Wat blijkt; bij het aanklikken van een link, verschijnt er een popup met de vraag 'opslaan of openen'

Die popup verschijnt niet op internet. Wie o Wie weet nu raad?

Link naar reactie
  • Administrator

Frontpage... :sSic_sick:

Ik denk dat het toch een locatie-vind-probleem is Henk. Als je r.muisknop opslaan als doet, geeft hij een can't find error.

Mail mij de bestandjes even, gooi ik ze vanavond even bij mij op de server.

Link naar reactie

Heb op mn website een map gemaakt voor het downloaden van forumbestanden.

Hierin een pagina gemaakt.

Ook de garminbestanden naar deze map gekopieerd.

Ik heb je hele site nagelopen maar er staan nergens garminbestanden op, wel html pagina's met de naam maar geen bestanden.

De .gdb bestanden in een map plaatsen op je site en de juiste hyperlinks maken

Grroeten

Ad

Link naar reactie

Onderaan de homepagina heb ik een linkje gemaakt, als je die aaanklikt, kom je op een pagina waar je de routes kunt aanklikken.

Onder Dreamweaver (op mijn PC) werkt het!!

Ook als ik de bestanden in windowsverkenner aanklik, opent Mapsource met de routes.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Kan iemand hier uitleggen hoe je een GDB of GPX file(route) in een topic kan plaatsen? (Imageshack accepteert de extensies niet)

ps een nuttige link over Garmin toestellen en Mapsource, vond ik hier : http://www.z3forum.n...rt/#entry278017

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Kan iemand hier uitleggen hoe je een GDB of GPX file(route) in een topic kan plaatsen? (Imageshack accepteert de extensies niet)

Neus even rond op DropBox, Henk: je kan daar gratis bestanden uploaden. DropBox geeft je de 'downloadlink' die je dan bijvoorbeeld hier op het forum kunt plaatsen...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Waypoint is een grote dealer van Garmin toestellen en geeft veel ondersteuning/ (doet veel aan klantenbinding!).

In hun laatste mailing staat o.a. dit bericht :

2. Starten met BaseCamp

Veel gebruikers zijn al overgestapt, nieuwe gebruikers zijn niks anders gewend.

BaseCamp is het software programma voor op de computer waarmee je routes maakt, tracks beheert, punten vast legt, historie bijhoudt en nog veel meer.

BaseCamp is de opvolger van MapSource.

Over MapSource is veel informatie te vinden, van veel instructie-filmpjes op YouTube tot complete DVD's. We zijn nu begonnen met een serie YouTube filmpjes om handigheid te krijgen in het gebruik van BaseCamp.

Het eerste filmpje staat nu op:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Additioneel aan bovenstaande, uiterst waardevolle :clapping: posting, kwam het volgende bericht in mn mailboxje.

http://www.gps.nl/cursus/

Idd. voor motorrijders en fietsers, maar de basis principes van routes uitzetten met BASECAMP op je PC zijn natuurlijk het zelfde.

Ook al zou je niet aan de cursus meedoen, is 2 nachten hotel voor die prijs ook niet veel en je bent weer eens even gezellig onder onze oosterlingen :guitar:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.