Ga naar inhoud

Elec. dak


Gast Henk de Vries

Aanbevolen berichten

Gast Henk de Vries

Ik ben in het bezit van eem BMW M Roadster van 1997.

Een jaar geleden begon het elec. dak problemen te geven , ik kon nog maar af en toe het dak elec. openen en dichtdoen.

Na twee maand deed hij helemaal niks meer.

Nu al twee keer mee naar de BMW dealer geweest en ook die kunnen het probleem niet vinden.

Je kunt de auto wel weer naar de dealer brengen en die gaan weer een hele dag aan het zoeken en de mogelijkheid heb je dat ze het weer niet kunnen vinden.

Je betaald wel al die uren van de garage en die zijn niet gering bij BMW.

Wie helpt mij hiermee.

Henk.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 jaren later...
Klinkt als een eenvoudig schakelaar defect, maar dat is al uitgesloten door eerder onderzoek ? :D

Heb het zelfde aan de hand, defecte micro switch. Navraag bij de dealer helpt mij niet verder, schakelaar zou niet los te verkrijgen zijn. Het enige wat ik kon doen is een nieuwe kap aanschaffen !!

weet iemand waar ik eventueel een losse schakelaar kan vinden?

Link naar reactie

Vaak idd, de micoschakelaar. door het te weinig gebruiken oxideren de contactjes, inspuiten met (komt tie weer) wd 40

kan ook overbrugt worden.

Heb nog z,n schakelaar liggen hier.

Henk, je moet hem wat vaker gebruiken :D je bent veel te lang in thailand :schater::schater:

Link naar reactie
Ben ik nou gek of is dit een allemachtig oud draadje ?? ;)

Henk de Vries 20 Feb 2004, 13:05 ??? ;)

Kees had het zelfde probleem :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.