Ga naar inhoud

Zonde geld


Raketman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die van ons heeft net de 100.000 km beurt gehad + apk.

Verder in a-klasse staat.

Remolie, filters, bougies en verder voorgeschreven onderhoud, 300,00 euro.

De bmw dealer in Den helder stopte ermee en zijn zoon heeft toen met een bovag autobedrijf een doorstart gemaakt en ze doen alle onderhoud maar hoofdzakelijk bmw, met org. onderdelen i.s.m. Maaral Alkmaar.

VEEEEEEEEEEL goedkoper, dan blijft het geweldig hé. :)

Link naar reactie

De mijne heb ik dus vannochtend om 08.00 uur naar Huizen (let op! Superduper) gebracht bij mijn monteur (werkzaam bij Jan de Jong) netjes originele onderdelen gebruikt.

Wat een kl... weer ik reed weer eens iets te hard (170) en kreeg aqua planning op 4 wielen oeps onlangs nieuwe banden, best link.

Inspectie 2 met nieuwe remblokken, remolie, alle filters, en vloeistoffen, bougie's etc..

Ik was 375 euro kwijt.

Dit was mijn eerste beurt sinds ik hem uit Duitsland heb gehaald, gelijk maar helemaal na laten kijken en er komen nog een paar kleine dingen die vervangen moeten worden.

Mijn kabelboom van de Bobine's aangevreten in Duitsland door een steenmarter die onder de motorkap heeft gewoond.

De binnenbekleding van de motorkap (idem) en een een of ander dekseltje dat onder van de bodemplaat verdwenen en een achterruit.

Hij vertelde me dat als die punten zijn gedaan dan kan ie zo voor de Huisselectie en met die opmerking was ik wel content, je moet maar afwachten of je een goeie hebt gehaald technisch dan.

Groeten

André

Link naar reactie
De mijne heb ik dus vannochtend om 08.00 uur naar Huizen (let op! Superduper) gebracht bij mijn monteur (werkzaam bij Jan de Jong) netjes originele onderdelen gebruikt.

Wat een kl... weer ik reed weer eens iets te hard (170) en kreeg aqua planning op 4 wielen oeps onlangs nieuwe banden, best link.

Inspectie 2 met nieuwe remblokken, remolie, alle filters, en vloeistoffen, bougie's etc..

Ik was 375 euro kwijt.

Dit was mijn eerste beurt sinds ik hem uit Duitsland heb gehaald, gelijk maar helemaal na laten kijken en er komen nog een paar kleine dingen die vervangen moeten worden.

Mijn kabelboom van de Bobine's aangevreten in Duitsland door een steenmarter die onder de motorkap heeft gewoond.

De binnenbekleding van de motorkap (idem) en een een of ander dekseltje dat onder van de bodemplaat verdwenen en een achterruit.

Hij vertelde me dat als die punten zijn gedaan dan kan ie zo voor de Huisselectie en met die opmerking was ik wel content, je moet maar afwachten of je een goeie hebt gehaald technisch dan.

Groeten

André

Oh, was jij dat die langsflitste :) Ik hoop dat je rustig Huizen in bent gereden, want ze staan daar de afgelopen dagen vaak te flitsen.

Maarre, heeft die monteur nog tijd voor meer klantjes...? Die reparaties heeft hij goedkoop voor je gefixed.

Link naar reactie

He Superduper.

Ik flitste effe over de gemeenlandslaan haha.

Je kunt het lopend af als je de auto bij hem brengt hooguit 7 min. te voet ongeveer.

Als je wilt weten wie hoe wat kan ik je de gegevens wel even mailen, ik spreek hem toch nog binnenkort dan kan ik je wel even introduceren.

mijn e-mail andre.dedeugd@planet.nl

Vrienden van mij met e46 320 D en 323 CI komen ook al jaren bij hem.

Groeten André

Link naar reactie
Hou je dit weekend leuk wat geld over zo ,kan je met je vrouw leuk stadten/winkelen

:)

Jajajajaja ze rijdt er al de hele week in.

Vrijdag belt ze me op en zegt " weet je wat ik aan het doen ben? ik rijdt open" kom ik aan in mijn harde kap lekker hoor.

Dus laat dat winkelen maar zitten.

Gelijk maar effe vragen wat die Chrome inleg me gaat kosten.

Iemand ervaring met het vervangen van het hout? zit het gelijmt of trek je het er zo uit?

Greetinz André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.