Ga naar inhoud

Standaarduitrusting m roadster


klaaz

Aanbevolen berichten

Ik was wel eens benieuwd of iemand weet welke van de volgend artikelen tot de standaarduitrusting behoren?

-Arico (heb ik wel)

-Elektrische kap (heb ik niet)

-Anti slipregeling (heb ik niet)

-Elektrische ramen (heb ik wel)

Dit met het oog op de BPM bedrag voor het invoeren van mijn auto.

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Gast_pierrez101

Voor zover ik uit de autoblaadjes heb kunnen halen (heb alleen duitste folders en daar was dat weer anders) zitten er de volgend extra´s standaard in Nederlandse uitvoering van de M-roadster tov de normalere versies:

airco standaard

elektrische sportstoelen met stoelverwarming standaard

elektrische kap standaard anders minderprijs

slipregeling pas vanaf nieuwere versies S54 motor modeljaar 2001 leverbaar

uiteraard elektrische ramen standaard!

rolbeugels standaard

Twijfel nog over de cruisecontrol en de koplampsproeiers en het alarm, nog ff nalezen, hen zelf een 98er en reken op ca 4000 euro bij invoer in april als ie 6 jaar oud wordt :blink:

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Net nog ff gezocht en een oude prijslijst uit 1998 gevonden,

de koplampsproeiers en het alarm is ook standaard, minderprijs voor geen elektrische kap kon in Nederland niet alleen in Duitsland, prijs in maart fl 147500 en vanaf juli fl 149500 met bijbehorend BPM bedrag van fl 38926 (had je al een leuk golfje voor)!!

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Foutje :blink: : voor het niet hebben van de elektrische kap geldt in 1998 fl 689 minder BPM (vóór aftrek korting)! Hoor het wel als nog meer info gewenst is, laat de prijslijst even binnen handbereik liggen!

Ivo, bij het zoeken naar de prijslijst liep ik een autovisie uit 1998 tegen het lijf met een artikel over de M-coupe in jouw kleur, leuk te lezen dat zo'n coupe stugger en stijver is dan een roadster en ook een stukje lager bij de weg staat!

Daarbij is hij slechts 20 kilo zwaarder! -_-

Link naar reactie
Ivo, bij het zoeken naar de prijslijst liep ik een autovisie uit 1998 tegen het lijf met een artikel over de M-coupe in jouw kleur, leuk te lezen dat zo'n coupe stugger en stijver is dan een roadster en ook een stukje lager bij de weg staat!

Daarbij is hij slechts 20 kilo zwaarder! -_-

Goede info Pierre ;)

Zou je het Autovisie stukje kunnen scannen? Ben erg benieuwd! :blink:

Link naar reactie
Ivo,

Al mijn centjes zitten in de auto's, helaas geen scanner :o , kan hem je wel faxen of een kopietje toesturen.

groetjes,

Pierre

Pierre,

als je het kunt faxen naar

nul acht vier twee twee twee negen twee twee vier

dan ben ik je erg erkentelijk B)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.