Ga naar inhoud

Spiegel voetjes


Aanbevolen berichten

Dit zij de Engelse uitvoering, die had ik al gezien, ze moeten nog gespoten worden en de spiegels zijn om gedraaid, dit lijkt mij niet bevorderlijk.

Of zou je de linker en rechter spiegel kunnen omwisselen ????

Link naar reactie
  • Administrator
Of zou je de linker en rechter spiegel kunnen omwisselen ????

Ik heb zelf bij hun een set besteld. Is gewoon universeel, linker en rechter glas kun je wisselen.

Ze moeten idd gespoten worden, ga ik eerdaags zelf maar eens proberen :rolleyes:

Link naar reactie

Heb zojuist telefonisch contact gehad met Udo, het compleet reviseren van de spiegels kost €200,--'

Dit houd in dat ik de oude spiegels (zonder glas en motor) naar hem opstuur, hij zal de voetjes vervangen door de nieuwe kunststof voetjes, voorzien van nieuwe RVS bussen, veer en bouten en de complete spiegels incl. de kappen opnieuw gespoten terug sturen :unsure:

als alles goed gaat heb ik over twee weken weer mooie nieuwe spiegels op mijn Z zitten :party:

Link naar reactie

Vandaag contact gehad met Udo, hij had de spiegels vandaag net binnen gekregen, bij nadere inspectie bleken ze nog niet zo slcht te zijn en kan hij ze sneller restaureren dan gedacht :thumbup: , ook de aluminium spiegel houder s blijken nog goed te zijn, de kosten gaan dus naar beneden, het wordt nu € 150,-.

Ze worden deze week nog weer terug gestuurd, kan ik ze weer snel terug plaatsen en dankzij het nieuwe spiegelglas die ik van Ron heb gekregen is het weer helemaal perfect. :rambo:

Link naar reactie
  • Administrator
Heb zojuist telefonisch contact gehad met Udo, het compleet reviseren van de spiegels kost €200,--'

Daar heb je dus ook nieuwe M-spiegels voor (ongespoten)...

http://shop.ebay.de/salesbetter/m.html

En nee, ze zijn niet uitsluitend voor RHD, glazen kunnen gewoon als LHD geplaatst worden... :thumbup:

Link naar reactie

Ja, dat is waar, maar ik houd hem toch liever nog een beetje origineel en bovendien heb ik al een M stuur, terwijl het geen M is :schater:, geintje, maar ik vind echt dat de Z zo origineel mogelijk moet blijven (vind ook het andere beertje en die heeft de broek aan). :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Dag Theo,

Hoe bevallen de nieuwe spiegels nu? Ik ben ook al een tijdje met Udo aan het mailen maar ik zie er tegenop om mijn spiegels een tijdje te missen. Verder ben ik bang dat, als ik eenmaal begin, meer schade aantref....

Link naar reactie

Nog geen idee, de Z staat nog in de winterstalling, maar ja dat is dan ook het moment om de spiegels er af te halen en op te sturen naar Udo.

Maar ze zijn nu perfect en kunnen weer gewoon ingeklapt worden, omdat nu alles is voorzien van kunststof (voetjes) en RVS onderdelen hoef ik mij over roest geen zorgen meer maken. Ik zou het zeker doen en in ongeveer 1 1/2 week heb je ze weer.

Dat van dat beschadigen begrijp ik niet goed, ik heb ze opgestuurd verpakt in noppen folie in een doos en kreeg ze ook zo weer terug, niks mis mee en geen risico.

Dus gewoon doen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

De spiegels zijn gisteren gearriveerd uit Duitsland. Heb volgens mij een goede deal kunnen maken met Udo. Dit weekend ga ik eens kijken of het mij het lukt om ze te vervangen. Ik hoop dat de oude spiegels zonder al te veel schade los komen, want dan krijg ik weer korting bij Udo. Hij heeft ook nog wat speciaal poetsspul meegestuurd want inmiddels zitten er op de deuren 2 strepen prut die er met water en zeep niet meer afgaan.

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.